ריבלין :"המרחק בין ירושלים לרמאללה קטן מהמרחק בין עזה לשדרות"

סגן נשיא קניה נפגש אמש עם יו"ר הכנסת ריבלין, קודם לכן ביקר ברמאללה, בפגישתו עם ריבלין אמר כי נכונותו של אבו מאזן לחתום על הסכם שלום עם ישראל

יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין נפגש אמש (ד) בלשכתו עם סגן נשיא קניה סטיבן קלונזו מוסיוקה (Dr. Stephen Kalonzo Musyoka) ועם חברי פרלמנט מקניה המבקרים בישראל.

קרא עוד:

[postim]

סגן הנשיא שביקר קודם לכן ברמאללה העביר ליו"ר הכנסת מסר על נכונותו של אבו מאזן לחתום על הסכם שלום עם ישראל. וסיפר לו כי בביקורו שם נמסר לו כי "הרשות הפלסטינית מאוכזבת מביקורו של אמיר קטאר בעזה ומהכרה דה פאקטו בשילטון חמאס."

ריבלין סיפר לאורחו על המתרחש בדרום הארץ, "בדקות אלו ממש מתרחשת מלחמה בדרום הארץ. ביישובי עוטף עזה ילדים אינם יכולים ללכת לבית ספר. איננו צריכים מהפלסטינים מילים יפות אלא מעשים.

המלחמה בדרום מוכיחה שישראל איננה יכולה לקחת סיכונים בגדה המערבית, שכן המרחק בין רמאללה לירושלים קטן מהמרחק בין עזה לשדרות.

העימות שמתרחש כעת בדרום עלול היה להתפרץ בפאתי ירושלים. זו לא זכותנו להגן על עצמנו אלא חובתנו.

לצערי, הפלסטינים לא הוכיחו עד כה שהם נוטלים אחריות מדינית וביטחונית, שתאפשר לאזרחי ישראל ולילדיהם לחיות את חייהם בשלווה ובביטחון".

סגן נשיא קניה, שלא היה מודע למתרחש בדרום הארץ, הביע את אכזבתו ותדהמתו מהמצב. השניים שוחחו על המשך שיתוף הפעולה בין קניה לישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו