יו"ר הכנסת לJDN :"אין לחרדים לחשוש מכניסת ליברמן לליכוד"

בכנס פעילי ליכוד במושב אחיעזר התייחס ריבלין על החיבור החדש 'ליכוד ביתנו'. השתתפו ח"כ יריב לוין וח"כ אריה ביבי . ח"כ יריב לוין חשף כיצד שלל את הפנסיה לעזמי בשארה. וח"כ אריה ביבי שעבר מקדימה לליכוד "אני שמח לחזור הבייתה"

"לחרדים אין לחשוש מכניסת ליברמן לליכוד הברית בין החרדים לליכוד לא תופר" כך השיב הערב (מוצש"ק) יו"ר הכנסת ח"כ ראובן (רובי) ריבלין לכתב JDN ששאל האם לחרדים יש ממה לחשוש עם כניסת ליברמן לליכוד.

קרא עוד:

[postim]

בכינוס שנערך למתפקדי הליכוד השתתפו חברי הכנסת יריב לוין יו"ר ועדת הכנסת וח"כ אריה ביבי שפרש מקדימה ועבר לליכוד.

לוין הודה למתפקדים על תמיכתם בו בעבר וביקש מהם שיתמכו בו גם הפעם הוא סיפר להם כי המאבק העיקרי שלו הוא הלחימה בבג"ץ והרצון שלו להוסיף זהות יהודית ולמנוע פגיעה. הוא לא התייחס לשאלת האיחוד רק הוסיף אני צריך לזכור מהיום אנחנו :"ליכוד ביתנו".

ח"כ אריה ביבי אמר :" אני מרגיש בבית חזרתי לליכוד". הוא חשף כי ניסה מספר פעמים ביחד עם שאול מופז לעבור מקדימה לליכוד. והניסיון האחרון שלא צלח. הפעילים צעקו לו :" תמיד הייתי בליכוד ברוך שובך".

ריבלין בירך על המהלך ואמר כי ידע על המהלך מספר דקות לפני שפורסם. "ביבי טלפן אלי וסיפר לי על האיחוד". בהדגשה סיפר ולא התייעץ. חברי הליכוד הביעו בפני כתב JDN את חוסר שביעות רצונם מהמהלך של האיחוד.

ווידאו ותמונות מהכינוס

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך התיחס ה"ה מר ריבלין לנסיון לשלול מעזמי בשארה את הפנסיה שלו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו