בית שמש: בימים אלו מסתיים מבצע חלוקת מפת העיר

'תמונה אחת שווה אלף מילים', ו'מפה אחת שווה אלף בנינים' • מעיון במפה לעומת המפה הקודמת של העיר, רואים את התפתחותה והתרחבותה בית שמש

בבית שמש מסתיים בימים אלו מבצע חלוקת מפת העיר החדשה, שהופקה בסטנדרטים גבוהים ושובצו בה גם כל האלמנטים הציבוריים שבית שמש התברכה בהם.

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול שהפקת המפה החדשה וחלוקתה לכל תושבי העיר נעשתה במסגרת מדיניותו לשיפור השירות והנגשת המידע, אמר כי כבר עתה למרות הזמן הקצר מאז תחילת חלוקת מפת העיר לתושבים, כבר עדים בעירייה לחשיבות היוזמה, שכן תושבים רבים הביעו את הערכתם על היוזמה, ובמיוחד על כך שמפת העיר לא נתחמת רק בשמות הרחובות, אלא נותנת מידע מלא לכל תושב על מוסדות הציבור ומיקומם. ראש העיר הביע הערכה לפועלו של דובר העירייה ר' מתתיהו רוזנצוויג שהפיק וערך את מפת העיר, והטביע עליה את חותמו.

מפת העיר החדשה של בית שמש המאוגדת בחוברת מהודרת תחת הכותרת 'סיפורה של עיר העתיד', משלבת בתוכה מידע רב היסטורי על תולדות העיר, לצד אבני דרך חשובים בהתפתחותה של בית שמש כעיר העתיד ומידע שימושי. לראשונה שולבו במפה גם סימוני מפת העירוב העירוני, וכן צוינו מיקומם של בתי כנסת מרכזיים, מקוואות, ישיבות ומוסדות תורה, לצד כמובן מוסדות קהילה כמו סניפי קופות החולים, מרכזי המסחר והתעשייה.

למרות שרמת בית שמש ג' עדיין לא אוכלסה, כל הרחובות והשבילים שלה קיבלו ביטוי הולם במפת העיר, כך שגם התושבים החדשים שיכנסו בחודשים הקרובים להתגורר בשכונה החדשה, יוכלו לקבל מידע מושלם על שכונתם החדשה והמתפתחת שרחובותיה קיבלו את שמם של נביאי ישראל.

דובר עיריית בית שמש ר' מתתיהו רוזנצוויג שערך והפיק את המפה החדשה, אמר כי 'תמונה אחת שווה אלף מילים', ו'מפה אחת שווה אלף בנינים', מעיון במפה לעומת המפה הקודמת של העיר, רואים את התפתחותה והתרחבותה בית שמש, עד כי הפכה למטרופולין של ממש, הצועדת איתן לקראת היותה עיר העתיד של ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בית שמש לא לחלוקה

שוב פעם עיריית בית שמש מפרסם שהיא עושה בלי באמת לעשות
רק שבשנה שעברה זה היה האלפון שלא חולק בריכוזים החרדיים ועשיו זה המפה של חולקה

איך אפשר לקבל עותק מהמפה החדשה?
תודה אם תתייחסו לבקשה.

נ. ב. : 1. ביקשתי באמצעות הטלפון 106 ולא נעניתי .
2. כתבתי לדובר העירייה במייל ולא נעניתי .
אולי מכם תבוא הישועה ? מי יודע ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו