חברי הכנסת ושרי הליכוד מגבירים את הסיורים בשמרון

עונת בחירות וחברי הכנסת והשרים של הליכוד מגברים את קצב הסיורים בשמרון • בשבת התארח יו"ר הקואלציה ח"כ אלקין בצפון השמרון • והצהיר:" להחזיר את הישובים היהודיים בצפון השומרון ולפעול להחלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון ".

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד ח"כ זאב אלקין התארח השבת  עם משפחתו בישוב שבי שומרון. אלקין, המשמש כיו"ר שדולת ארץ ישראל בכנסת,  היה אורחם של מגורשי חומש ושא-נור בשבי שומרון.

קרא עוד:

[postim]

אלקין לן עם משפחתו בשכונת מגורשי שא-נור וחומש.במהלך השבת נשא אלקין דברים בבית הכנסת המרכזי בישוב,  וסייר בישיבת ההסדר בישוב וצפה עם בני משפחתו אל הריסות הישוב חומש.

במהלך סעודה שלישית משותפת עם משפחות מגורשי חומש ושא-נור נידונו ההשלכות ההרסניות של הגירוש והתקיים שיח על החזרה לישובים שנעקרו בצפון השומרון.

בתום השבת אמר ח"כ אלקין:"השבת הזאת, כמו כל מפגש עם מגורשי צפון השומרון וגוש קטיף, מזכירה לכולנו את העוולות של תכנית ההתנתקות, ולשמש תזכורת לעתיד עד כמה חשוב שכולנו נעמוד על המשמר במגרש הפוליטי והציבורי, כדי שאירועים מהסוג הזה לא יתרחשו עלינו חס וחלילה שוב.לצערי, עוד רבים בקרב הפוליטיקאים הישראלים לא למדו שום לקח מטעויות העבר, ולמרות הטילים שנופלים על ראשם של תושבי הדרום כמעט כל יום, ממשיכים לתמוך בחזון תעתועים של חזרה לגבולות 67 גם ביהודה ושומרון. למרות כל הניסיונות של האסטרטגים והשמאל להסיט את הדיון לנושאים החברתיים ולנושאי דת ומדינה ולהסתיר את הנושא המדיני-בטחוני בבחירות הקרובות, עלינו ללמוד מטעויות העבר ולזכור שהסוגיה המרכזית שתעמוד להכרעה בסוגיות האלה היא האם השמאל יצליח באמצעות תעלולים שנוסו בהצלחה ע"י אהוד ברק בבחירות 1999 לחזור לשלטון ולנסות שוב לחזור לתכנית הנסיגות, או שתבחר כאן ממשלת ימין שתצטרך לעמוד כחומה בצורה כנגד כל הלחצים מבפנים ומבחוץ. בימים אלה שאנחנו גם בוחרים את רשימת המועמדים לכנסת במפלגות המחנה הלאומי, ועוד מט נגיע למערכת הבחירות, עלינו לעשות הכל כדי שבכנסת יהיו כמה שיותר נציגים שידעו לייצג את המחנה הלאומי,וידעו לעמוד בלחצים העתידיים ולא להתקפל. בעזרת ה' בשנים הבאות, עלינו לא רק לפעול במסגרת 'סור מרע' ולא לחזור על טעויות העבר, אלא לעשות הכל  בבחינת 'עשה טוב' כדי להחזיר את הישובים היהודיים בצפון השומרון ולפעול להחלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון  ". אמר אלקין

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו