לראשונה: בחירות למינהל הקהילתי רמת שלמה בירושלים

מנהל המינהל הקהילתי: "כולנו תקווה כי ההנהלה שתיבחר תהיה הטובה ביותר ותייצג נאמנה את רצון התושבים"

במינהל הקהילתי 'רמת שלמה' נערכים לבחירות להנהלת המינהל. בעקבות החלטת הדרג המקצועי בעיריית ירושלים, מספר חברי ההנהלה יצומצם מ- 16 נציגי ציבור מקרב התושבים  ל- 15 חברי הנהלה, כאשר מתוכם – 9 שהינם תושבים מתנדבים נציגי הציבור ו – 6 נציגי עיריית ירושלים והחברה למתנסי"ם. חברי ההנהלה שתיבחר צפויים לשתף פעולה עם הצוות המקצועי של המינהל שאינם קשורים למערכת הבחירות. כיום מהווה המינהל מעין גוף עירוני הפועל להענקת מענה קהילתי מתקדם בתחום החינוך, חברה, התנדבות, תרבות, תיירות, ובתחום הפיזי בהתאם לצורכי הציבור החרדי. בנוסף, ייצוג האינטרסים השכונתיים והקהילתיים בפני המערכות השונות- משרדי ממשלה וגופים עירוניים.

קרא עוד:

[postim]

מספר עסקנים חשובים בשכונה ביקשו להוביל מהלך שבו ינתן לכל מגזר ייחודי בשכונה נציגות בהנהלת המינהל – נוסחה שפעלה כראוי בייסוד המינהל הקהילתי ובכך יחסכו את המחלוקת שעלולה לפרוץ כתוצאה מבחירות ובפרט מעריכת בחירות בסמוך למועד הבחירות הכלליות, ויאפשר את קיום הנהלת המינהל מתוך אחדות מלאה של כל הפלגים והקהילות בשכונה. ההצעה קיבלה את אישור וועדת הבחירות העירונית והסכמת עירית ירושלים. למרות זאת, היא עדיין לא קיבלה הסכמה שכונתית כוללת והחלטית, ועל כן החלטה על קיום בחירות כלליות או בחירות על פי סעיף 5.8 בתקנון המינהלים הקהילתיים הועברה לוועדה למינהלים קהילתיים בירושלים שהחליטה כאמור על החלת סעיף 5.8. וועדת הבחירות החליטה להזמין את הציבור להציג מועמדות.

ר' עזרא ברגר מנהל המינהל הקהילתי רמת שלמה ומרכז וועדת הבחירות: "כולנו תקווה כי  ההנהלה שתבחר תהיה על פי רצון התושבים, תמשיך את עבודת הקודש בה החלו חברי ההנהלה העכשווית ותוסיף לנהל את המינהל הקהילתי מתוך אחדות מלאה לטובת התושבים ושגשוג השכונה. כל הצוות המקצועי של המינהל הקהילתי נפעל על מנת לדאוג להליך הבחירות שיהיה נקי וישר והתושבים יוכלו לממש את זכותם ולבחור הנהלה שתייצג אותם".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו