כיצד ינהגו חסידי חב"ד בבחירות • כנסו

למי יצביעו חסידי חב"ד בבחירות לכנסת ה-19 • בתחילת השבוע פרסמנו כתבה ראשונה בסדרה על דפוסי ההצבעה בחב"ד • ועל העלייה לרגל לבתי רבני חב"ד • JDN עם דעת הרב ונתוני ההצבעה • מומלץ לקרוא רגע לפני העלייה לרגל

לא קל לרבני חב"ד בימים האחרונים. הרבנים נתקלים במסע של לחצים ובקשות מפוליטיקאים שונים ועסקנים שונים. כל אחד מנסה למשוך לצד פוליטי כזה או אחר. אחד מחשובי רבני חב"ד אומר ל- JDN בתרעומת :"אנחנו לא בובה של איש שיפסקו להטריד אותנו מה קרה נזכרים בנו רק לפני בחירות".

קרא עוד:

[postim]

הרב שביקש להישאר בעילום שם סיפר כי עד עתה כבר קיבל טלפונים מכל מפלגות הימין וגם המפלגות החרדיות לא פסחו עליו מודבר ברב קהילה גדולה של חסידות חב"ד שיש לו השפעה. הרב הוסיף וסיפר כי במהלך הארבע שנים פנה למספר חכי"ם בבקשות שונות למען בני קהילתו בקשות שעסקו בתחומי חינוך רווחה וצבא ואף פניה לא טופלה על ידם. "אלך לבחור כי זה הרצון של הרבי… אבל לא בטוח שהם שווים את זה".

הפוליטיקאים בוחרים להטריד את הרבנים הם בטוחים שמכתב אחד של הרבנים יוביל קהילות שלמות להצבעה המונית לטובת אותם מפלגות אז JDN בדק עבורכם ומצא כי בבחירות לכנסת ה-17 התמודד לכנסת ברוך מרזל איש חברון. מרזל עמד בראש רשימת חזית יהודית לאומית וסימנה כ'. הרשימה של מרזל גרפה 24,824 קולות ולא עברה את אחוז החסימה.

בחב"ד התנהל קרב של ממש הרבנים לא רצו וחששו מהצבעה גורפת למרזל. הגרמ"ש אשכנזי רבה של כפר חב"ד כתב מכתב לתושבי כפר חב"ד במכתבו כותב הרב אשכנזי שאין להצביע למפלגה שאינה מכהנת בכנסת. הרב אשכנזי כתב הכל הוא לא אמר למי להצביע אך הסביר שאין להצביע למרזל. במכתב הזה היו בטוחים ראשי האיחוד הלאומי כמו ש"ס ויהדות התורה שמצבעי חב"ד יתמכו בהם. אך הנה התוצאות בכפר חב"ד כפי שהתפרסמו על ידי ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-17 :

אגודת ישראל(ג)-   196

ש"ס – 208

איחוד לאומי והמפד"ל  (טב)-599

חזית יהודית לאומית (כ) ברוך מרזל – 525

ליכוד (מחל) – 119

ליברמן (ל)- 34

הירוקים – 2

מר"צ – 1

עלה ירוק- 7

קדימה – 1

גמלאים -2

בל"ד- 1

התנועה למאבק בבנקים(פץ)- 1

לחם- 1

לפי הנתונים יוצא 536 מצביעים בכפר חב"ד למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה כמו כן בכפר חב"ד מצביעים 178 איש למפלגות חילוניות. ורק  404 איש בחרו במפלגות חרדיות.

כתבה זו מוגשת כמידע למתמודדים על הקול של חסידי חב"ד

במפלגות השונות  צרכים ללמוד את הנתונים בטרם הם פוקדים בתים של רבנים וזאת בכדי ללמוד את ההשפעה שלהם על בני הקהילה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ששכחתם להזכיר 600 איש, שהצביעו לאיחוד הלאומי, שלדעת חסידי חב"ד הם הראויים להיקרא חרדים לדבר ה', משום ששומרים על שלימות הארץ. ביחד עם שס ואגודה, מדובר בלמעלה מאלף קולות.

מסקנא כל מישהו אחר שלא ישמע לרבי יקפצו עליו אבל הם מבינים יותר מכולם ועושים הפוך מהוראותיו לא רק אלו שמצביעים למפלגות חילוניות או לא חרדיות אלא עוד כ50% מבעלי זכות הבחירה שלא משתתפים כלל!

בדיוק בימים אלו בהם מתקיים כינוס השלוחים של חבד וכולם רואים את עוצמתה של תנועה זו שמוסרת את נפשה ומבטלת את דעתה לרצון רבה לגור בפינות הכי נידחות בעולם כדי לקרב עוד יהודים לדת ,מצא לו הכותב הנכבד זמן לחרחר ריב ולהכפיש תנועה כה חשובה ביהדות ומראה את חוסר הבנתו בעניני חסידות וחסידים…
החסיד יקרא שמך???

חסידי חב"ד אינם מחוייבים לאף אחד חוץ מלמשיח, והיות והמשיח עדיין לא הגיע ולא אמר למי להצביע כל אחד עושה מה שהוא מבין, ואף רב אחר שאינו משיח לא יגיד מה לעשות. יחי המלך המשיח!

יצא המרצע מן השק!!!
עכשיו כולם יודעים כמה שווה מילה של רב ועוד הרב הכי מובחר אצל חסיד חבד..
למעלה מחמישים אחוז מצביעים למרזל שזה נגד הוראה ברורה של הרבי נבג"מ.
רק אין יראת אלוקים במקום הזה!!!
מי יגלה עפר מעיני הרב שך שכולם רואים כמה הוא צדק וכמה נכונה ההגדרה שחבד היא "הכת הכי קרובה ליהדות"!!!

דוד משה דוד משה האם מישהו דיבר נגד חב"ד ח"ו ח"ו תיארו מצב שכל בר בי רב דחד יומא פותח את אתרי חב"ד ורואה מה נעשה הרי את הזבל אחד על השני אתם בחב"ד מגישים לקרוא כל כל שעה

חב"ד התנועה הכי טובה בחיסול חשבונות אחד על השני ועם השני הרבה יותר טוב מהנעשה בסטאמר

ראשית כל, מה לכם לעורר אנשים לשנאה לחסידות גדולה וחשובה לה' ולישראל כמו חב"ד, תראו את התגובות ותבחינו לאיזה הכפשה הגעתם שמגיב(מנחם) הוציא אותם מהיהדות בכלל,
אני חייב לציין שתגובה זו פגעה בי עד עמקי נשמתי ואני לא חבד"ניק מיותר לציין מה זה מעורר אצל חסיד חב"ד
ובכלל, האם בחירות זה כל כך נחשב ביהדות?! האם יש מפלגה שאיכפת לה מדעתם של חב"ד במגוון הנושאים העולים לסדר היום? ובאמת מענין מה חב"ד קיבלה מהפלגות השונות שהבטחתם לפרסם?
מה גם ששכחתם נתון חשוב מאד "שהרבה מחב"ד כלל לא מצביעים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו