ההסלמה בדרום • פחות מ 24 שעות מעל 40 רקטות

למה אין לנו את הזכות האלמנטארית להן על חיי הילדים שלנו שואלים תושבי הדרום, לכל תושבי ישראל יש היום גשם לנו יש גשם מסוג שונה, מסכמים באירוניה תושבי הדרום המתאוששים בין אזעקה לאזעקה

לילה מתוח ולבן עבר על מיליוני תושבי ישראל תושבי הדרום, כאשר עשרות רקטות נוחתות על היישובים בזו אחר זו ללא הרף, ההורים ביישובים השונים רצים עם הילדים עטויי הפיג'מות, לגני הילדים הממוגנים,  המקום היחיד ביישובים רבים אשר הינו ממוגן, היום בבוקר הירי ממשיך, ערים מרכזיות בישראל מושבתות וחרדות, ממתינים לתגובת הממשלה, תגובת מחץ של צה"ל אשר תחזיר את כושר ההרתעה הישראלי.

קרא עוד:

[postim]

בדקות שלפני צאת השבת ההסלמה הנוכחית החלה

אתמול דקות ספורות לפני צאת השבת, התקבלו דיווחים על ירי של טיל נ"ט לעבר ג'יפ צה"ל, אשר סייר בתוואי הגבול, האירוע הינו נקמה על הפלישה של צה"ל לרצועת עזה בכדי לחקור ולבדוק מקומות חשודים לאורך הגבול, כאשר ביום חמישי הצוות ניצל בנס מהתפוצצות מנהרת תופת, ובחסדי שמיים רק חייל אחד נפגע קל, כנקמה על הפלישה הפגיזו מרצועת עזה את הג'יפ בטיל נ"ט אשר עבר את הג'יפ מצד לצד וגרם להתלקחות הג'יפ, והתוצאה של ההפגזה היא ארבעה חיילים נפצעים אחד מהם האורח קשה.

צה"ל מיהר להתאושש מהפגיעה, ולהתארגן לקראת תגובה מוחצת לצד הפלסטינים, על ידי ירי טנקים ומקלעים למקורות הירי, וכן תקיפות שביצעו חיילי חיל האוויר, תוך פגיעה במעוזי המחבלים ברצועת עזה. מהתקיפה הראשונית נהרגו ארבעה מחבלים ונפצעו עשרות, כמו כן צה"ל זיהה חוליה מתכוננת לשיגור רקטות וחיסלה את החוליה, ובתקרית זו דווח על הרוג אחד ופצוע אחד.

ממוצאי שבת, ערי הדרום מופגזים ללא הרף, נס בשדרות

תיכף לאחר צאת השבת החלו בצד של פלסטינים להתארגן לתקיפות נגד על ערי ישראל, על מיליוני אזרחי ישראל אשר כל חטאם הוא המגורים במיקום הלא נכון על המפה. עשרות רקטות נפלו בערים, אשדוד אשקלון מועצה אזורית אשכול בגן יבנה, ובעוד עשרות יישובים רבים, הצופרים והאזעקות יללו, ולאחר כמה שניות נשמעו הדי הפיצוצים והפגיעות, פעם מרחוק ופעם מאד מקרוב, כאשר באשדוד נרשמה כשל במערכת האזעקה כאשר מערכת היירוט הופעלה יחד עם האזעקה, מה שאומר שהמערכת האזעקה האמורה לתת את ההתרעה הנכונה לכלל התושבים לא פעלה כראוי, ובמועצה האזורית אשכול פגעה רקטה מקו מתח גבוה, דבר אשר מנע את אספקת החשמל לחלק גדול מהיישוב, כאשר התושבים רועדים מפחד ומקור.

היום בבוקר המשיכו ערי ישראל הדרומיים לספוג את הרקטות, לספוג את אוזלת היד המשוועת של הצבא והמדינה, מול קומץ מופרעים טרוריסטים, כאשר בשעה 08:00 בבוקר שוב החלו להישמע האזעקות והצופרים המייללים והמבשרים בואו של גל נוסף של רקטות, ובגל הנוכחי נמצאות הנפילות בתוככי העיר הרבתית שדרות ולעבר מועצה אזורית אשכול וכן חוף אשקלון אף הוא זכה לנפילות בשטחו, בשדרות נופלות תוך דקה וחצי שישה קסאמים בתוככי העיר, בחסדי שמיים ללא פגיעה בנפש.

תושבי הדרום עייפים וזועמים

תושבי הדרום לא מעכלים את מה שעובר עליהם ועל הממשלה, לא מעכלים את מה שעובר עליהם, על החיים המשתבשים של מיליונים מאזרחי ישראל, כשהם נאלצים תחת מטר של רקטות לברוח לגני הילדים, לשכב על הרצפה, ובמקומות מסוימים לשכב בלילה בחושך ובקור ולשמוע ברקע את רעמי מטוסי הקרב נבלעים בשריקות הרקטות, לא מבינים מה עובר על הממשלה, לא מבינים את מנהיגי המדינה אשר מתיימרת להיות מהמובילות ומהפותחות בעולם, כאשר חצי מהמדינה נמצא תחת מטר רקטות וטילים למיניהם, בכל עת שיחפצו בכך זבי החוטם ברצועה הקטנה המפרידה בינינו ובין הים התיכון.

התושבים מתלוננים על חיי הילדות של ילדיהם, אשר מורכב מפחד מתמיד, 'כשאני שומע אזעקה תרחיש האימים שעובר בראש שלי זה על איזה ילד אני יספיק לגונן יותר ואל מי אגיע מהר יותר בכדי להתפנות ולצאת לרחוב עם חרדת מוות בכדי להגיע לאיזה מקלטון או גנון מוגנים', אומר אבא לילדים המתגורר בדרום.

'הסיורים השונים של ראשי המדינה למיניהם אשר מפזרים הצהרות והבטחות לא שוות מאומה מול הפחד בעיני הילדים אשר אנו נאלצים להעיר באמצע השינה בכדי להג על חייהם, למה אין לנו את הזכות האלמנטארית להן על חיי  הילדים שלנו' שואלים תושבי הדרום, לכל תושבי ישראל יש היום גשם לנו יש גשם מסוג שונה, מסכמים באירוניה תושבי הדרום המתאוששים בין אזעקה לאזעקה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתגעגעים לאולמרט אם הוא היה ראש ממשלה כבר מזמן היה עושה סוף לפחד איימים הזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו