תל אביב: חבש כיפה וגנב ספרי תורה

האיש המוכר למשטרה מעבירות רכוש רבות, השתחל לבית הכנסת דרך פתחי מיזוג האוויר, השוטרים נדהמו מעצם זה שהוא משתמש בחבישת כיפה תוך כדי ביצוע גניבה, בכדי שלא יבלוט בנוף האנושי

אין סוף לציניות קרה ומרושעת, בשבת בבוקר עצרו כוחות השיטור העירוניים בתל אביב גבר כבן 59, בחשד שגנב ספרי תורה ותשמישי קדושה רבים, כאשר לתדהמת השוטרים הוא אפילו לא התבלבל, הודה במיוחס לו, והסביר את פשר הכיפה שעל ראשו באמצע גניבה ביום השבת, וזאת בכדי שהגניבה תתבצע באופן חלק יותר, ומבלי לעורר חשדות שונים.

קרא עוד:

[postim]

הדרמה החלה כשמתפללי בית הכנסת בשכונת נחת בנימין בתל אביב הגיעו לבית הכנסת בשבת בבוקר לתפילת שחרית וגילו שבית הכנסת נפרץ ונשדד, כאשר ספר התורה ועוד תשמישי קדושה רבים נעלמו יחד עם מכשירי חשמל המשמשים את מתפללי בית הכנסת.

אחד המתפללים ראה את המעשה ודיווח על כך למשטרה, המשטרה אשר הגיעה בתוך דקות קיבלה את התיאור של אותו הגנב ותוך זמן קצר נלכד הגנב אשר חבש לראשו כיפה, וברשותו נמצאו ספרי התורה תשמישי הקדושה ומכשירי החשמל של בית הכנסת.

לדברי המשטרה, האיש המוכר למשטרה מעבירות רכוש רבות, השתחל לבית הכנסת דרך פתחי מיזוג האוויר, השוטרים נדהמו מעצם זה שהוא משתמש בחבישת כיפה תוך כדי ביצוע גניבה, בכדי שלא יבלוט בנוף האנושי של העוברים ושבים בקרבת בית הכנסת, האיש נעצר ויובא לפני שופט למשפט בעניינו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו