הספינים של החמאס

מלחמת הספינים של החמאס בין הספינים • חטיפת חייל • הפלת מטוס קרב • הפלת מסוק • טיל שנורה למשכן הכנסת • כך זה עובד JDN עם הספינים של 48 השעות האחרונות

אחת לשעה אתרי החדשות ורשתות החברתיות מוצפים בידיעות שונות ומשונות מיד עם צאת השבת החלו להתקבל דיווחים כי משכן הכנסת נפגע מטיל ששוגר מעזה לכיוון ירושלים. אולם בין הדיווח למציאות אין אפילו קורטוב של אמת. משכן הכנסת נשאר שלם ללא פגיעה כמו כל בניני העיר ירושלים. והטיל ששוגר מעזה פגע בכפר ערבי סמוך לגוש עציון.

קרא עוד:

[postim]

סמוך לחצות מתקבל דיווח כי שני חיילים נעדרים ממקום האיסוף ולא יצרו קשר עם חבריהם. הדיווח שיצא מבית החמאס עורר דאגה עיתונאים החלו לבדוק את העניין ובצה"ל אמרו שלא שמעו בתוך כך בצה"ל לא לקחו סיכון והחלו לבדוק בתוך שעות את כל חיילי המילואים והסדיר הנמצאים באזור עוטף עזה התברר כי אף חייל לא נעדר ולכולם שלום.

לאחר חצות חמאס הודיעה כי ברשותו סרטון על הפלת מטוס קרב יותר מאוחר זה שונה למסוק קרב עיתונאים מיהרו לברר בדובר צה"ל ושוב ידיעה בעוד מספר דקות אל גזיר'ה ישדר את הסרטון שוב בצה"ל בדקו לא היה ולא נברא והסרטון לא שודר.

החמאס במצוקה תקשורתית אומרים בצה"ל בעוד ישראל מכה ומכה את עזה ובישראל בניסי ניסים הנזק כרגע לא בערך לכמות הרקטות שהחמאס משגר. החמאס מנסה לעודד את הקהל העזתי הספינים האלו גורמים לכך שההודעות היוצאות ממנו הם לא אמינות ואין להם כל ערך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו