Yonatan Sindel/Flash90

הטענות לחוזה סודי: "הבת החרדית של נתניהו לא תיכלל בירושה"

הטענה כי יש חוזה סודי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לרעייתו שרה: האיש שהעיד, דוד ארצי, טוען היום כי בין סעיפי החוזה, גם סיכום כי הבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו מנישואים קודמים, שחזרה בתשובה ונישאה לחרדי, לא תקבל חלק מהירושה

"יש סעיף שקובע שנועה, בתו הבכורה של נתניהו מנישואים קודמים, לא תיכלל בירושה" – אומר היום (ראשון) דוד ארצי, האיש שטוען כי ראה את החוזה הסודי שנחתם לטענתו בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לרעייתו שרה נתניהו.

קרא בנושא: העדות המסעירה – וההכחשה: האם נחשף החוזה הסודי בין בנימין לשרה נתניהו?

בראיון שהעניק היום לגלי צה"ל טען ארצי, כי מלבד הסעיפים הקובעים כי רעיית ראש הממשלה תחליט במינויים בכירים למרות שאין לה הרשאה ביטחונית, סעיף נוסף בהסכם מנשל את הבת של בנימין נתניהו, נועה רוט, שחזרה בתשובה ונשואה לאברך חרדי.

ארצי הוסיף, "ב-2020 אמרתי לשמרון שהמסמך הולך להתפרסם, ואז הוא ביקש שאבוא אליו לפגישה. הוא לא ניסה לשכנע אותי לא לפרסם, אלא להיכנס לעסקה, ולהיות מנכ"ל של חברה שתוקם. אמרתי 'הבנתי, תודה', והלכתי".

בנוסף, התייחס ארצי לאפשרות ששמרון יתבע אותו דיבה ואמר: "הלוואי שיתבעו אותי דיבה. יש לי שני עדי הגנה מצוינים – בנימין ושרה נתניהו. אקח אותם לבית המשפט והם יעלו על דוכן העדים".

דוד שמרון מסר בתגובה: "מעולם לא ראיתי הסכם כזה ובוודאי שלא הראיתי לו, סיפור הכיסוי שהוא בנה כדי להצדיק את המעשה המטורף שמייחס לי – מחורר ככברה, ויש לי מסמכים שמוכיחים זאת. בכוונתי לתבוע דיבה. הקצינים שארצי מספר שיסייעו לו בהוצאות משפטיות הם בטח אלה שמאחורי בג"צ הצוללות – הסיפור פוליטי".

בראיון אמש לחדשות 13 אמר ראש הממשלה על הטענות לחוזה הסודי: "מדובר בשקר מוחלט. יודעים שאי אפשר לנצח אותי בקלפי, אז בונים נרטיב סביב אשתי". לדבריו, למרות שהוא מתייעץ עם אשתו, היא לא מעורבת בדברים הקשורים לקבלת ההחלטות במדינה: "איראן, כלכלה, מיסים ומינויים, זה אני עושה. יש לי את המצפן שלי. חד משמעית אני אומר, ההסכם הזה הוא שקר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו