Noam Revkin Fenton/Flash90

העדות המסעירה – וההכחשה: האם נחשף החוזה הסודי בין בנימין לשרה נתניהו?

העיתונאי דן רביב פרסם סרטון בו נראה המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר דוד ארצי, מעיד כי ראה חוזה סודי שנחתם בין ראש הממשלה לרעייתו על ידי עו"ד דוד שמרון - המכחיש: "שקר וכזב" • גם לשכת ראש הממשלה הכחישה ושמרון מתכנן להגיש תביעה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

העיתונאי דן רביב פרסם סרטון בו נראה המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר דוד ארצי, בו הוא מעיד כי ראה חוזה שערך עו"ד דוד שומרון בין ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה נתניהו.

צפו בקטע מהסרטון שהופץ ברשת:

ארצי מעיד כי עו"ד דוד שמרון, בן דודו של נתניהו, הציג בפניו את החוזה הסודי בין ראש הממשלה לרעייתו, שבו מביע לכאורה נתניהו את הסכמתו לאפשר לשרה להשתתף בכל הדיונים הסודיים.

לפי העדות, החוזה מאפשר לשרה נתניהו להשתתף בכל הישיבות הכי סודיות למרות שאין לה סיווג ביטחוני, והיא צריכה לאשר בכתב את המינויים של ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל. באם תהיה הפרת חוזה, כל רכושו של ראש הממשלה עובר לבעלותה.

דוד ארצי הוסיף, "כתוב שהיא תנהל את הכספים, כתוב שמה איך, ולא יהיו לו כרטיסי אשראי, יהיו רק לה כרטיסי אשראי ואם הוא צריך כסף היא תיתן לו במזומן. בקיצור, היא שולטת על כל הדברים שקשורים בביבי נתניהו. גם בהחלטות של מינויים, גם בהחלטות של ועדות שיכולות להיות ועדות ביטחוניות. לכל הישיבות הביטחוניות שהוא משתתף היא מוזמנת. להחלטתה אם היא משתתפת או לא, היא יכולה להיכנס באמצע לישיבות. זה בן אדם שאין לו את הכישורים לנהל את מדינת ישראל".

דוד ארצי. צילום מסך מתוך הסרטון

דוד ארצי סיפר בריאיון ל-103FM כיצד הגיע לידיו החוזה לכאורה ב-1999, אז נתניהו כיהן כראש הממשלה. בעבר, היה מקורב לנדבנית גיטה שרובר, שפרקליטה היה דוד שמרון, מקורבו של נתניהו, והיא הכירה בין השניים. כעבור כמה חודשים, לדבריו, שמרון התקשר אליו וביקש להיפגש.

"שמרון עומד מולי עם דמעות ואומר 'דוד היא פיטרה אותי. האיש היחיד שיכול לשכנע אותה שאני אמשיך זה אתה'. אז, להפתעתי, מהתיק החום המרופט שלו הוא מוציא לי הסכם ואומר 'אני לא טיפש, אם ביבי ושרה נתניהו לקחו אותי לעשות להם חוזה, אז מישהו כמו ראש ממשלה מעריך אותי'", סיפר.

עו"ד שמרון. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי שפרסם את העדות של ארצי, דן רביב, אמר כי הוא "מכיר אותו עשרות שנים, אמרתי דוד דובר אמת. מה גם שזה גובה בשני פוליגרפים שנעשו על ידי שני הכתבים הבכירים שפנינו אליהם. בשניהם דוד יצא דובר אמת".

בבדיקת פוליגרף שערך העיתונאי בן כספית לארצי, לא נמצאו סימנים שמעידים על אמירת שקר בשאלות הרלוונטיות. לדבריו, ארצי אמר אמת בגרסתו כי הוא קרא ועיין בהסכם בין בנימין לשרה נתניהו וציטט את הסעיף בהסכם ששרה תאשר מינוי של ראש השב"כ, המוסד והרמטכ"ל.

בתגובה לסרטון, סיפר ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו): "דוד ארצי צודק, מה שהוא מתאר קרה גם לי. בדצמבר 97', אחרי שליברמן עזב את לשכת ראש הממשלה, התקשר אליי דוד בר אילן (שכיהן כמנהל האגף לתקשורת ולתכנון מדיני במשרד ראש הממשלה) מנוחתו עדן, והזמין אותי לשתות קפה עם ראש הממשלה נתניהו בבלפור בשעה 18:00 בערב לבדיקת אפשרות להתמנות לראש לשכתו".

"הגעתי. 20 שניות לתוך הפגישה נכנסה שרה נתניהו והתיישבה. ברפלקס מותנה, נתניהו קם ואמר שיש לו מספר שיחות טלפון לעשות. אחרי 10 דקות של שיחה נדהמתי להבין שהיא בעצם מראיינת אותי. בחוסר נימוס אמרתי 'תודה שאת מארחת לי חברה, נראה שראש הממשלה עסוק. כשהוא יתפנה – נקבע פגישה נוספת'. קמתי ויצאתי. זה היה סוף הרומן הקצר עם משפחת נתניהו. רבותיי, לא צריך פוליגרף, דוד ארצי צודק. יש עוד דוגמאות ספציפיות בקנה. המשך יבוא".

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה כי מדובר ב"שקר מוחלט וממוחזר שיטופל משפטית".

עו"ד שמרון מסר בתגובה: "הסרטון שהפיץ דוד ארצי ברשתות החברתיות הוא שקר וכזב. מעולם לא ערכתי הסכם כזה לבנימין ושרה נתניהו, לא ראיתי הסכם שמישהו אחר ערך, וממילא לא הראיתי הסכם כזה לאיש. גם הסיפור של ארצי על ההסכם שלי עם גיטה שרובר הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא. את גיטה שרובר ייצגתי בתחומים רבים ומגוונים במשך 18 שנה ומשרדי ייצג אותה אף קודם לכן במשך כ-20 שנה נוספות. דבריו של דוד ארצי שקריים ובכוונתי להגיש נגדו תביעת דיבה".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי תסביברו בשביל מה אתם צריכים להביא כתבות מלולכלכות???? למי זה מוסיף???? מי שרוצה לכילוך מוצא את זה כבר באתרין יותר מעניינים…… לא בשביל זה אתם אתר שפתוח בנט פרי.

הכל אמת. נתניהו שקרן. מוכר רהיטים .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture