הצביעות שתקה לנוכח הקריאה להשמדת ישראל

נתניהו במפגש עם עיתונאים זרים: "העולם העולם שותק לנוכח הקריאה להשמדת ישראל". בבוקר (שני) חנך ראש הממשלה את משכן גוגל בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך הבוקר (שני) את משכן גוגל החדש בתל אביב. נתניהו אמר: "יש רגעים שלראש ממשלה יש נחת. הביקור הזה מזכיר לי באיזו מהירות אנחנו מתקדמים, העולם טס ואנחנו בראש המבנה".

קרא עוד:

[postim]

"לצד המרוץ לקדמה יש רגרסיה במיוחד באזורינו, אך בסוף הידע ינצח. השקעה בסביבה תומכת זוהי יוזמה חשובה ביותר. לא הממשלה היא שמקדמת את עיקר התחום, אלא אתם ואני מחויב לסייע לכם לקדם זאת. על אף העולם הווירטואלי והדיגיטאלי שאנחנו חיים בו, אין תחליף למפגש בין בני אדם כדי להפרות ולייצר דברים חדשים ורעיונות חדשים. הכללת הציבור החרדי והערבי בשוק העבודה יוסיף לנו כוח ליצירה ועשייה. כדי שהמדינה תצליח חשוב שאתם תצליחו ואנו כממשלה נעשה כל מה שצריך בנושא".

ראש הממשלה הבוקר במשכן החדש של google | צילום: פלאש 90

בתחילת הביקור שמע רה"מ סקירה אודות עשיית גוגל והמתחמים החדשים מפי מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד ומנכ"ל מרכז המו"פ של גוגל ישראל, פרופ' יוסי מטיאס.

בצהרים נפגש נתניהו עם עיתונאים זרים במפגש אמר נתניהו: "בסוף השבוע ראשי החמאס קראו בגלוי להשמדת ישראל. איפה היה הזעם? איפה הייתה החלטת האו"ם? איפה היה אבו-מאזן? למה דיפלומטים פלסטינים לא זומנו לבירות אירופיות כדי לשאול מדוע יו"ר הרשות הפלסטינית לא רק שלא גינה זאת, אלא אנשיו דיברו על הכוונה להתאחד עם חמאס? הייתה רק שתיקה מחרישת אזניים ואנו לא יכולים לקבל זאת".

ראש הממשלה בנאומו בgoogle ישראל, צילום: פלאש 90

"לא נוכל לקבל שכאשר ישראל בונה בתים בבירה ההיסטורית שלנו, לקהילה הבינלאומית אין בעיה להשמיע קול, אבל כשמנהיגי הפלסטינים קוראים בפומבי להשמדת מדינת ישראל – העולם שותק. אבל ישראל לא תשתוק. נאמר את האמת, ונגן על זכויותינו כנגד אלה שרוצים להכחיש את העבר שלנו ולמחוק את העתיד שלנו. ישראל תמשיך להגיד את האמת על הזכויות שלנו בארץ הזאת, ולהגן על העם שלנו מול האויבים שרוצים להשמיד אותנו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו