Yonatan Sindel/Flash90

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. טרם ברורה הסיבה לתקלה

משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, ועל קשיים בהתחברות לרשתות חברתיות נוספות. התקלה נמשכת כבר שעה – ונכון לרגעים אלה, לא ברור מה גרם לכך ומתי היא צפויה להסתדר. כשעה לאחר שהחלה, דווח על שיבושים גם בגוגל, בטוויטר ובאמזון.

בחברת פייסבוק הודיעו זמן קצר לאחר הדיווחים המתרבים על התקלה כי הם מודעים לה – ומנסים לפתור אותה. "אנחנו מודעים לכך שאנשים חווים קשיים להתחבר לאפליקציות ולמוצרים שלנו, אנחנו פועלים להשיב אותם לפעילות מהר ככל הניתן ומתנצלים על אי הנוחות". בשל התקלה, פייסבוק נאלצה לשלוח את העדכון לעיתונאים בהודעת SMS ולא בוואטסאפ כפי שהם נוהגים בדרך כלל.

שלוש האפליקציות – שכולן בבעלות פייסבוק, ופועלות על תשתית משותפת – כולן הפסיקו לפעול לגמרי. גם אפליקציות אחרות שהן חלק מאותה משפחת אפליקציות, כמו פייסבוק Workplace, הפסיקו לעבוד. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו