Yonatan Sindel/Flash90

ערביי מזרח ירושלים: "תהיה מלחמה נצחית; חמאס נמצא בכל מקום"

אחרי פיגוע הירי הקטלני יצא העיתונאי לשוחח עם ערביי מזרח ירושלים, וחלום הדו-קיום התנפץ לו בפנים • "שכל יהודי יחזור למדינה שלו, תבואו לפה רק כתיירים", אמרו לו הצעירים הערבים ששיבחו את ארגון הטרור העזתי - חמאס

אל מחנה הפליטים שועפט שבעיר ירושלים, הגיע הכתב לענייני ערבים של חדשות 12, אוהד חמו, כדי לשמוע את הקולות של הצעירים שהתגוררו ליד המחבל שביצע את פיגוע הירי הקטלני אתמול ליד הכותל המערבי בירושלים. הוא שמע מהם תשבחות לחמאס, התנגדות לקיום היהודים בארץ ישראל – וחלום הדו-קיום התנפץ לרסיסים.

"חמאס נמצא בכל פינה בקרב הציבור הפלסטיני ובכל מקום, אפילו בתוך ישראל, בירדן, במצרים, במקומות הכי עוינים לאסלאם ולמוסלמים. הכוונה היא לאו דווקא לארגון, אלא לדרך של חמאס שגורמת לאדם להתעמת עם הכיבוש", אמרו התושבים.

"זאת האדמה שלי, בן אדם! האדמה שלי! זאת האדמה שלי! אתה רוצה שאני אלך לירדן ואשאיר לך את הארץ? זאת האדמה שלי, גירשו אותי ממנה ב-48'", אמר אחד הצעירים במחנה הפליטים, "האם תהיה מלחמה נצחית עד ליום הדין בינינו? בכנות. כן, בטח, כי זו האדמה שלנו. אתם חשבתם שהזקנים ימותו והצעירים ישכחו. אתם מחדירים בדור הזה דברים, ואתם תראו דברים מפחידים בהמשך".

"אנחנו במלחמה", הם אומרים, "אני רוצה להגיד ליהודי שצופה בי עכשיו שיחזור למדינה שלו, שיחזור לאדמה שלו. אני לא מקבל את זה שזו המדינה שלך, אף אחד לא מקבל את זה. אתה יהודי שרוצה לבוא לפה, בוא רק בתור תייר ותחזור למדינה שלך!".

בוידאו: תיעוד ממסגד במזרח ירושלים בו קורא המואזין להתפלל על המחבל פאדי אבו-שח'יידם ולאחר מכן ללכת לביתו כדי להביע תנחומים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם דיברו איתו בעדינות, הערבים רוצים לראות אותנו בים זה לא דבר חדש וכל מי שחושב אחרת פשוט לא רואה את המציאות. לגבי המלחמה הם צודקים אנחנו כל הזמן במלחמה איתם שרק הולכת ומחמירה וצריך הרבה רחמי שמים.

כולם היום מבינים יותר ויותר על המעשה הנכון של סמוטריץ' לא להישען אפילו בקצת על הערבים- מחבלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture