הרב אלבז תוקף: "'כח להשפיע' פוגעים בליבו ונשמתו של מרן"

במהלך השיעור שנמסר בלווין קרא הרב ראובן אלבז להתפלל לרפואת מרן | רמז בדבריו על 'כוח להשפיע': הם פוגעים בלבו ובנשמתו של מרן בשחוק ובלצון המגיעים לכפירה בתורתו.

דאגה רבה בעולם התורה לאור מצבו הבריאותי של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א שאושפז השבת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

קרא עוד:

[postim]

מבית החולים נמסר הערב כי מרן עבר אירוע מוחי קל והוא חש בטוב, מרן צפוי לעבור בדיקות נוספות ולאחר מכן הוא צפוי להשתחרר לביתו.

בשיעור הלוויין שנמסר הערב השתתפו רבני התנועה, , ראש ישיבת אור החיים – הגאון רבי ראובן אלבז, המקובל הרב דוד בצרי, הראשל"צ הרב בקשי דורון ועוד. במהלך השיעור נשא דברים הרב אלבז וקרא לכל הקהל הקדוש להעתיר בתחנונים ובתפילות למען מרן עטרת ראשנו, בלי פילוגים. "אנשים לא יודעים", אמר הרב אלבז, "מגיל בר מצווה מרן מרביץ תורה ברבים".

לאחר מכן רמז בדבריו כנגד מפלגת כוח להשפיע, "הם פוגעים בלבו ובנשמתו של מרן בשחוק ובלצון הלא שמעתי מגיעים לכפירה בתורתו, בדת. כולנו ביחד נתלכד כאיש אחד לרפואתו של מורינו ורבנו, רבנו עובדיה ויחדש כנשר נעוריו, כולם מלוכדים כאיש אחד. לכל מי שפגע ברב שיאמרו אנחנו מצטערים שעשינו את מה שעשינו. כולם ביחד כאיש, מה שכואב לו זה עטרת ראשנו מה עם התורה הקדושה, מי שליבו חרד, שיתפלל".

לאחר מכן עבר לפני התיבה המקובל הרב דוד בצרי וקרא לכל הקהל הקדוש לתרום צדקה לרפואת מרן שליט"א .

צילום: פלאש 90

. . . . . . . . . .

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולנו מצביעים כח להשפיע.

אוהבים את מרן
מצביעים
"כח להשפיע".

באמת אוהבים את מרן אבל מה לעשות הרב אמנון איש חייל תזכו למצוות!

תתבישו לכם ש"ס כמה יותר שתילחמו באיש האשכולות הרב יצחק אמנון
איש אמת והצדק, כך יורע לכם, אות היא לכם משמיים על מרן הרב עובדיה
יוסף כי אתם שקרנים בני שקרנים.
עשו אצלכם חשבון נפש ואל תפילו את האשמה אל אחרים.

תקוחו אחריות על מעשיכם והפשעים והשקרים שלכם.

בוחרים כח להשפיע ורק כח להשפיע

לכל ה4 המגיבים הטיפשים שהפסידו את עולמם כמו אותו "קורח להפשיע" רק שתדעו שאת הצער שאתם שותפים לאותו האיש שהגאון האדיר מגדולי רבני תימן אמר שבמצבו הוא "חייב נידוי" על התנהגותו הבוטה נגד כל גדולי ישראל, אז רק שתדעו בנוסף לכך הוא גם הפסדי את כל הזכויות כפי שאמר מרן ראש הישבה הגר"ש כהן – אז חבל להפסיד ולהפסיד, יפה שעת אחת קודם ותחזרו בתשובה!!!! ותפסיקו לבלב את השכל, כולם ביטלו את הוראת קבע משופר, המצב שם גרוע ביותר ואני יודע זאת מבפנים!!!!!
ועל הצער שאתם גורמים לגאון הגאונים מרן רשכבה"ג הגר"ע יוסף אוי לכם מיום הדין!!!!!
עדכון מבית מרן: בליל שבת מרן שליט”א התעדכן בכל מה שקורה עם ר’ אמנון יצחק שמתקיף אותו כל העת, מרן שמע את מה שר’ אמנון אמר, שכביכול מרן לא מצוי בכל הפרטים, ושמרן כאילו מדבר איתו דרך הלווין ולא נותנים לו לפגוש אותו, מרן אמר “איך אומרים כאלו דברים, אני בעצמי אמרתי שאני לא רוצה לפגוש אותו”.
תבינו, אף אחד מגדולי הדור לא רוצה לראות אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לכל ה4 המגיבים הטיפשים שהפסידו את עולמם כמו אותו ”קורח להפשיע” רק שתדעו שאת הצער שאתם שותפים לאותו האיש שהגאון האדיר מגדולי רבני תימן הגר"ש בעדני שליט"א אמר שבמצבו הוא ”חייב נידוי” על התנהגותו הבוטה נגד כל גדולי ישראל, אז רק שתדעו בנוסף לכך הוא גם הפסיד את כל הזכויות כפי שאמר מרן ראש הישבה הגר”ש כהן – אז חבל להפסיד ולהפסיד, יפה שעת אחת קודם ותחזרו בתשובה!!!! ותפסיקו לבלב את השכל, כולם ביטלו את הוראת קבע משופר, המצב שם גרוע ביותר ואני יודע זאת מבפנים!!!!!
ועל הצער שאתם גורמים לגאון הגאונים מרן רשכבה”ג הגר”ע יוסף אוי לכם מיום הדין!!!!!
עדכון מבית מרן: בליל שבת מרן שליט”א התעדכן בכל מה שקורה עם ר’ אמנון יצחק שמתקיף אותו כל העת, מרן שמע את מה שר’ אמנון אמר, שכביכול מרן לא מצוי בכל הפרטים, ושמרן כאילו מדבר איתו דרך הלווין ולא נותנים לו לפגוש אותו, מרן אמר “איך אומרים כאלו דברים, אני בעצמי אמרתי שאני לא רוצה לפגוש אותו”.
תבינו, אף אחד מגדולי הדור לא רוצה לראות אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בס"ד
אשרינו! פאר הדור שלנו נשיא תורתנו- מרן רבינו עובדיה שליט"א וגדול מחזירי התשובה בעולם מאז ומעולם- הרב אמנון יצחק שליט"א!!! יהי רצון שיזכו לאריכות ימים בטוב ובנעימים! ונושע במהרה תשועת עולמים! זכות הצדיקים הקדושים תגן על כל ישראל! ונזכה במהרה ל"ובא לציון גואל" ! הקב"ה יאיר עינינו באור התורה והתשובה! ונזכה לעשות נחת רוח לפניו תמיד באהבה! ונירש טובה וברכה לימות המשיח ולחיי עולם הבא! אמן נצח סלה ועד.

הרב אמנון איש אמת ישר דרך

עם כל הכבוד
כולנו מצביעים "כח להשפיע"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו