טרגדיה בבני ברק: פעוטה נפטרה ממוות בעריסה

אסון בבני ברק: פעוטה בת 5 חודשים נמצאה בבית המטפלת כשהיא מחוסרת הכרה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום החלו בפעולות החייאה מתקדמות והילדה פונתה לבית החולים מעייני הישועה כשמצבה אנוש. למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

פעוטה בת חמישה חודשים נמצאה ללא הכרה בביתה של המטפלת ברחוב מיימון בבני ברק. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו אותה לבית החולים אך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

קרא עוד:

[postim]

דקות לפני השעה 14:00 (שני) גילתה מטפלת ברחוב מיימון בבני ברק כי אחת הפעוטות שהלכה לישון נמצאת במיטתה ללא הכרה. המטפלת הזעיקה מייד את כוחות ההצלה שהגיעו למקום במהירות והחלו לבצע בפעוטה פעולות החייאה ממושכות ותוך כדי היא פונתה לבית החולים מעייני הישועה כשמצבה מוגדר אנוש.

בבית החולים ניסו הרופאים לייצב את מצבה אך למרבה הצער הם נאלצו לקבוע את מותה.

אפי פלדמן ראש סניף 'איחוד הצלה' בבני ברק סיפר: "לפי מה שנאמר לחובשים המטפלת השכיבה את הילדה לישון יחד עם כלל ילדות הפעוטון, וכשהגיע שעת ארוחת הצהריים נחרדה לראות את הילדה כשהיא מחוסרת הכרה, החובשים ניסו להציל חיי הפעוטה וביצעו בה פעולות החייאה, אך למרבה הצער הפעוטה פונתה לבית החולים מעייני הישועה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

קובי חריטן חובש הצלה גוש דן המתגורר בסמוך סיפר: "מדובר בתינוקת ששהתה בבית המטפלת. המטפלת באה להעיר אותה וראתה שהיא לא מגיבה ויישר הזעיקה אותנו דרך מד"א. כשהגענו למקום התחלנו ישר בפעולות החייאה יחד עם חובשים נוספים. צוות טיפול נמרץ של מד"א המשיך בהחייאה מתקדמת ומפנה אותה תוך כדי החייאה למעייני הישועה".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזעזע! אנא השם הושיעה נא!

בואו נתעורר! נקבל קבלה! אול יחוס עם עני ואביון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו