יום הולדת לדרעי | מי בחר להיעדר?

כל המי ומי השתתפו היום (שני) במסיבת ההפתעה שנערכה לרגל יום הולדתו של אריה דרעי בחדר הישיבות של ש"ס | ליברמן חבש כיפה ונפתלי בנט העדיף להיעדר.

המו"מ הקואליציוני נותר תקוע, אך נציגי הליכוד-ביתנו, העבודה, הבית היהודי וש"ס ישבו היום (רביעי) לשולחן אחד. בין המשתתפים ניתן היה לראות את שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן, יו"ר הקואליציה זאב אלקין, יו"ר הכנסת בנימין בן-אליעזר הרב אלי בן דהן מ'הבית היהודי' וחברי הכנסת של 'יהדות התורה'.

קרא עוד:

[postim]

המאורע המפתיע התקיים לרגל יום הולדתו ה-54 של אריה דרעי המנהיג המיועד של ש"ס, כאשר האורח המפתיע היה אביגדור ליברמן.

ליברמן אמנם שקוע עמוק בתיק איילון אולם הוא ניקה את הראש לשעה קלה במסיבת ההפתעה לדרעי. ליברמן שלף עוגת קצפת שהעניק כמתנת יום הולדת לדרעי . ועקץ בציניות את דרעי כשאמר זו מתנת "כוכבית גיור" (התשדיר השנוי במחלוקת של ש"ס), אריאל אטיאס, המשיך כהרגלו בקודש, "זו עוגה של אלה שיש להם".

אחד החוגגים דאג לענוד על ראשו של ליברמן כיפה שחורה, בהמשך אמר אחד החברים מש"ס ליו"ר הזמני של הכנסת -בן אליעזר, כי ההרכב הנוכחי שנוכח במסיבה הינו המועדף ביותר על ש"ס בכניסה לקואליציה.

כשוך המשתה נכנסו חברי הכנסת של יהדות התורה לברך, גפני , פרוש ואשר, בנט לעומת זאת העדי להחליק לעבר המסדרון המוביל לחדרו בכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו