הירי נמשך: שתי רקטות נורו הבוקר לעבר שדרות

אזעקת צבע אדום נשמעה הבוקר בשדרות: שתי רקטות התפוצצו מצפון לעיר | חיל האוויר תקף אמש בעזה | שר הבטחון יעלון: חמאס אחראי לירי.

המתיחות בדרום: בשעה שתלמידי בתי הספר בשדרות שבו הבוקר (רביעי) לבתי הספר מחופשת הפסח – נשמעה  אזעקת 'צבע אדום' שקטעה את השקט המתוח.

קרא עוד:

[postim]

שתי רקטות שוגרו בשעות הבוקר לעבר מערב הנגב, הרקטות נפלו והתפוצצו בשטח פתוח, מצפון לשדרות. מקום הנפילה עדיין לא אותר ולא דווח על נפגעים או נזק.

בשעה 7:33 נשמעה האזעקה בשדרות. התושבים נכנסו למרחבים המוגנים. ככל הנראה הרקטות התפוצצו בשטח פתוח, אחת מהן ליד בית עלמין בעיר. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

צה"ל מסר בתגובה לירי כי "זיהו מספר רקטות ששוגרו מצפון הרצועה לכיוון המועצה האזורית שער הנגב".

ראש האגף המדיני ביטחוני במשרד-הביטחון, עמוס גלעד אמר הבוקר בגלי צה"ל, בתגובה לירי על הדרום "זה בסך הכל רוב הזמן יש שקט. כמובן שלא צריך להסכים גם לירי של פגז אחד – מה זה פגז אחד? הוא יכול גם להרוג, גם לפגוע, והפגזים האלה יכולים גם הרקטות תמיד מכוונות לאזרחים נועדו להפחיד אותם, לשתק את החיים, וכמובן בראש ובראשונה לרצוח אזרחים".

אמש בחצות תקף חיל-האוויר שני יעדים ברצועת-עזה, לראשונה מאז החל מבצע "עמוד ענן". תקיפת צה"ל באה בתגובה לירי הפצמרי"ם שנחתו אתמול במועצה האזורית אשכול.

שר הביטחון משה בוגי יעלון התייחס למצב המתוח בדרום ואמר "אנו רואים בחמאס אחראי לכל מה שנורה מהרצועה. לא נאפשר שגרה של טפטופי ירי לעבר אזרחינו וכוחותינו".

שר הביטחון הוסיף: "גם ברמת הגולן המדיניות שלנו היא שאין לנו כל כוונה לעבור לסדר היום על ירי מסוריה לעבר שטח ישראל, בין אם במקרה או שלא במקרה, ונגיב על כך ביד תקיפה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו