וועדת פרי התכנסה; פועלים להקדמת גיוס החרדים

יו"ר ועדת פרי, השר יעקב פרי צפוי לפעול להקדמת חוק השוויון בנטל ל-3 שנים במקום 4 כפי ההסכם הקואליציוני, מה שיוביל לגיוס החרדים מוקדם יותר | חבר הוועדה, שר השיכון אורי אריאל בתגובה: נתנגד לפתיחת ההסכם

ב'יש עתיד' לא עוצרים באדום וממשיכים במסע האיומים כנגד הציבור החרדי מתוך מטרה לגרוף כותרות שינפיקו הון פוליטי ברחוב הישראלי עבור המפלגה.

קרא עוד:

[postim]

הכתב הפוליטי של גל"צ, נדב פרי, חשף אחר הצהריים (רביעי) כי בדיוני ועדת פרי צפוי יו"ר הוועדה יעקב פרי לדרוש שגיוס החרדים בחוק לשוויון בנטל יחל בעוד 3 שנים ולא 4 כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני.

הוועדה מתכנסת לדיון בשעה זו במשרד ראש הממשלה בהשתתפות בכירים בצה”ל. במהלך הישיבה ידונו ביעדים לחודש אוגוסט הקרוב, וכן בנושאי הפטורים והסנקציות.

גורם בוועדה התייחס לתוכניות ואמר כי "השאיפה היא להגיע היום לסיכומים, כאשר סדר הנושאים הוא מהקל לכבד – החל משלב הגיוס וכלה בשחרור ובהשתלבות בשוק העבודה. תוך שבועיים-שלושה אנחנו רוצים לסיים עם זה".

שר השיכון אורי אריאל אמר בתגובה לדברים כי "עד כה לא ידוע לו על תכנית לפתוח את ההסכם, אם אכן ינסו לשנות את ההסכם נתנגד בתוקף לשינוי ההסכם הקואליציוני".

הוועדה לגיוס החרדים לצה"ל שבראשה עומד השר יעקב פרי, התכנסה מספר פעמים לדון בתוכנית לקידום ה"שוויון בנטל".

בישיבה נידונה תוכנית המוכנות לקליטת מתגייסים חרדים לצה”ל ובין היתר נידונו דרכים להביא למימוש התוכנית. בתום הישיבה אמר השר פרי: "תוך שישה שבועות נציג חוק היסטורי, המהלך יהיה רגיש אבל צרכי הצבא יעמדו בראש סדר העדיפויות".

ראש חטיבת תכנון ומינהל כוח אדם בצה”ל, תא”ל גדי אגמון, הציג בפני השרים מצגת מפורטת של גיוס החרדים ומנה ביו היתר את היעדים שהוצבו ל-2012.

לדברי אגמון: "צה"ל נכון לקלוט חרדים נוספים נוכח 'צרכים' גדלים והולכים של הצבא".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרן הגרח קניבסקי שרוח הקודש מדברת מתוך גרונו אומר כל הזמן שלא יהיה שום גיוס לבחורים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו