אסד חוזר לאיים: נילחם בישראל לחימה ארוכת טווח

אסד חוזר לאיים: מוכן להקריב קרבן כדי שסוריה לא תיפול לציונים | מעוניין בלחימה ארוכת טווח ולא בשיגור פגזים מאולתר | אמריקה שוקלת לשלוח עוד השבוע סיוע למורדים

נשיא סוריה בשאר אסד, מוכן להקריב קרבן, כדי שסוריה לא תיפול לידיים של הציונים, כך מדווח היום (שני) העיתון הלבנוני אל-אחבאר, המקורב לארגון חיזבאללה. אסד רציני לחלוטין ביחס לאיומו לפתוח חזית מול ישראל בגולן.

קרא עוד:

[postim]

לפי הדיווח, מסר אסד במסיבת עיתונאים, כי אין בכוונתו "לשגר לישראל פגזים מאולתרים באופן אקראי מפעם לפעם", אלא הבהיר שהוא רוצה בלחימה ארוכת טווח. "ההתנגדות תהיה מחושבת ומתמשכת, ותדאג תמיד לשמור על יוזמה ולקבע את זירת הסכסוך באופן שישרת את המאבק ויפגע באויב". דברי אסד.

"סוריה לא תוותר על העקרונות הלאומיים שלה, על זהותה הערבית ועל מחויבויותיה. לא נפסיק לסייע ל'התנגדות' ולא נוותר על סנטימטר מאדמותינו הכבושות. בנוסף לכך, לא נוותר על העצמאות שלנו. אני מוכן להקריב קורבן כדי שסוריה לא תיפול קורבן לידי האמריקנים והציונים, ולידי יתר הכופרים ומדינות המפרץ". הוסיף.

בדיון בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת, אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "מי שמאיים לפגוע בנו או פוגע באזרחי ישראל – ייפגע. אנחנו רואים מזרח תיכון חדש, הוא גועש ורועש. אנחנו רואים את זה בכל הגזרות ובמיוחד בצפון עם סוריה". לדבריו, "אנחנו מתמודדים עם ההתפתחויות הללו בנחישות. זה מחייב אותנו לשמור על ביטחון אזרחינו".

במקביל, מוסרים גורמים אמריקאים, כי נשקלת אפשרות רצינית לשלוח סיוע למורדים בסוריה עוד השבוע.

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו