נתניהו: אנחנו חייבים להיות חזקים

ראש הממשלה נעל את ועידת הנשיא בבנייני האומה והבהיר כי הוא לא יתפשר על ביטחון המדינה | "שלום שבו נתפשר על הביטחון לא יחזיק מעמד" אמר ראש הממשלה | הנשיא פרס נאם גם הוא: "ועידה זו מקרינה את עוצמתה של מדינת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה שמעון פרס נעלו הערב (חמישי) את ועידת הנשיא בבנייני האומה בירושלים. "הסדר שלום בו נתפשר על הביטחון לא יחזיק מעמד ואני לעולם לא אתפשר על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה", אמר ראש הממשלה.

קרא עוד:

[postim]‬‏

נתניהו הוסיף במהלך דבריו כי על מנת שלמדינת ישראל יהיה מחר עליה להיות חזקה בהווה ובעתיד. "כדי שיהיה שלום, אנחנו חייבים להיות חזקים בהווה ובעתיד", הוא הבהיר. נשיא המדינה שמעון שעלה לדבר אחרי נתניהו אמר כי הוועידה שנערכה ביומיים האחרונים "הקרינה את עוצמתה של מדינת ישראל".

פרס הודה לכלל הדוברים בימי הוועידה ואמר כי הגיעו מיטב המוחות בעולם. "דרכנו למחר טוב יותר תהיה רצופה מכשולים", אמר פרס והוסיף כי אותם מכשולים לא יפגעו במוחות שהגיעו לוועידה ולא יעצרו אותם מלצמוח ולהתפתח.

אתמול העניק הנשיא פרס לנשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, את עיטור הנשיא. "הפכת למנהיג של הומניות. אתה החלום האמריקני שהפך לתקווה עבור העולם", אמר פרס לקלינטון. "אנו מודים לך על תמיכתך – המחויבות הבלתי מתפשרת שלך לעם היהודי והתמיכה בעם היהודי תמיד יהיו קרובים ללבנו", הוסיף נשיא המדינה. קלינטון הודה לפרס על העיטור ועל כך שנתת לו ליטול חלק בחגיגות יום ההולדתו. "אתה ידיד אמת ואוצר לאומי", הוא אמר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מוטב היה לולא ועידה זו הייתה מתקיימת, הדעות שרחפו שם באויר מייצגות מיעוט שולי וזניח בחברה הישראלית, כמות הנזקים שהמיט עלינו חתן הערב הלא הוא מר "שימון היקר" כפי שהוא עצמו הודה בהם לאחרונה, מחייבים בכל מדינה מתוקנת, השמתו של האיש במקום שהוא ללא כל יכולת השפעה, ובודאי לא לערוך לו פסטיבלי חנפנות, שחוץ מבזבוז משאבי המדינה הם חסרי תוחלת לחלוטין.

לא שאני מייצג אותו וכו' וכו'
רק בתכל'ס האיש הזה היה ממקימי המדינה
מקים הכור האטומי!
ועוד כמה דברים של התגרות באומות…. 🙁
זה לא מופרך שיעשו לו פה במדינה חגיגות מופרזות
כמה שהוא שנוא על הימין, ללא סתירה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו