תגובות קשות של הממשלה על הפיגוע בחברון

נתניהו קרא ליהודים להתיישב לאלתר בבית המכפלה בחברון • תנועת אור ישראל של הרב יצחק דוד גרוסמן הביעה צער

התגובות לפיגוע הקשה בחברון: ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא ליהודים להתיישב לאלתר בבית המכפלה בחברון, מי שינסה לעקור אותנו מעיר אבותינו ישיג את ההפך" אמר ראש הממשלה, כתגובה על הפיגוע הקשה אמש.

קרא עוד:

[postim]

תנועת אור ישראלי בראשות הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן הביעה צער רב על הירצחו של בוגר התנועה החייל גבריאל קובי הי"ד שנרצח ע"י בני עוולה ומשגרים תנחומים למשפחה ולאחיו אוראל קובי חניך מדרשת אור ישראלי בטירת הכרמל.

בעקבות התקרית בחברון קיים הרמטכ"ל בני גנץ הערכת מצב יחד עם אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון, והוחלט לתגבר כוחות באזורים שונים ביו"ש.

בעקבות פיגוע הירי ורצח החייל , התאספו עשרות מתושבי חברון וקריית ארבע להפגנת תמיכה ספונטנית בחיילי צה"ל. הם קראו להרס בתי המחבלים. בין המפגינים צעד גם ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר.

חבר הקבינט הבטחוני השר נפתלי בנט שיגר מכתב לראש הממשלה בדרישה לדיון מחודש בנושא שחרור המחבלים עקב אירועי הטרור האחרונים. בנט הוסיף כי: ״בחסות חגיגות המשא ומתן הפך חג הסוכות לחג של דם ופגיעה בחיילי צה״ל.. התשובה לטרור -מלחמה ברוצחים ולא שיח עם מעודדי רוצחים״. דברי השר בנט. יו"ר ועדת משנה חוץ וביטחון לענייני יהודה ושומרון ח"כ מוטי יוגב אומר כי: "על כל פיגוע צריך להוסיף בניה. בחברון, יש להרחיב את השליטה הביטחונית הקבועה והריבונות הישראלית על השכונות השולטות על מערת המכפלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו