ראשון לציון: מי מפחד ממשה יהושע?

אחד הנציגים המתמודדים למועצת העיר חושש, ככל הנראה, מפני משה יהושע ובוחר בבריונות כדי לסכל את בחירתו. כל הפרטים

אחד הנציגים המתמודדים למועצת העיר חושש, ככל הנראה, מפני משה יהושע ובוחר בבריונות כדי לסכל את בחירתו. מאז שהחלה המערכה והושק הקמפיין של יהושע, בריונים "מטעם" דואגים להוריד את שלטי הבחירות של יהושע מכל מקום ולא מותירים זכר לקמפיין "ממשיכים בעשייה עם משה יהושע".

אחרי שהבריונים הורידו שוב ושוב את שלטי הבחירות – הגיע שלב ההשחתה. שלטים שנתלו בביתו של בנימין בן טובים, מקום שני ברשימתו של יהושע, רוססו בערב החג בספריי שחור. מצלמות האבטחה של השכן תיעדו את מעשה הוונדליזם. משה יהושע צפוי להתלוות לבן טובים לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

קרא עוד: [postim]

"אנחנו לא נסבול מעשה בריונות בראשון לציון", אמר משה יהושע, "מנהלי המטה שלנו התחקו אחרי הבריונים ויודעים במי מדובר. מעשיהם בלתי נסבלים ומסכנים את הדמוקרטיה בעיר מרכזית בישראל. לא מדובר בפעולה האלימה הראשונה של הנציג ששלח את הבריונים. אנחנו לא מפחדים ולא נירתע, נמשיך להסביר בדרך שלנו, בדרכי נועם, שהאלטרנטיבה שאנחנו מציבים עדיפה וכדאית עשרת מונים על פני בריונות ואלימות".

בנימין בן טובים: "על אף ההשחתה, ודווקא בגללה, נמשיך לתלות שלטים ולעשות למען כל תושבי ראשון לציון. השילוט שהושחת יישאר תלוי במקומו, כדי שהתושבים יראו לאיזה שפל הגיעו המתמודדים שמפחדים ממשה יהושע ומרשימתו – ראשונים ביהדות".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו