לפיד הרגיע את בנט: נזרז את חוק הגיוס

בסביבת לפיד ובנט לא היו מרוצים מהידרדרות היחסים, ומיהרו להפגיש את השניים כדי להגיע להסכמות ולחזק את הברית הפוליטית שהחלה להתפורר לאחרונה • לפיד הרגיעו את בנט: "כבר בנובמבר יגיע חוק הגיוס לאישור בכנסת"

בימים האחרונים היה נדמה כי ברית ברזל של ה"אחים" נפתלי בנט ויאיר לפיד מתפוררת, בעקבות המחלוקות שונות שהתגלעו ביניהם בימים האחרונים, בעיקר אודות הקיצוצים והגשת הצעות החוק בנושאי דת ומדינה.

קרא עוד:

[postim]

בעקבות זאת נפגשו השניים שלשום בלילה, וליבנו את הבעיות שצצו בדרכם. וסיכמו על חיזוק הברית הפוליטית.

גורמים המעורבים בפגישה ובפרטיה, אמרו כי בסיס ברית הוא האינטרס הפוליטי, וישנה הבנה בין הצדדים כי באם שתי המפלגות יפרו את המחויבות זו לזו, שתיהן יהיה חשופים לסיכון של להידחק אל ספסלי האופוזיציה כשאת מקומם יתפסו מפלגות אחרות.

"זו היתה פגישה טובה מאוד" אמרו אותם הגורמים לעיתונאי זאב קם מ'מעריב'.

רוב ההבנות שהגיעו הצדדים הם בנושאים אזרחיים או כלכליים, ובתחום המדיני לא הגיעו להסכמות."מעתה לפיד ובנט שבים לתאם עמדות", הצהירו הגורמים.

אחת מההבנות העיקריות שהגיעו השניים במהלך הפגישה הלילית קשורה לחוק גיוס החרדים.  השניים סיכמו כי יוקמו צוותים עם נציגים משתי המפלגות בכדי למהר את הליך חקיקת חוק הגיוס.

עוד קבעו השניים כי כבר במהלך חודש נובמבר תאשר 'וועדת שקד' את החוק, ואז יעבור אל הכנסת לאישור. "שניהם מבינים כי אם החוק לא יקודם עכשיו ומהר הוא פשוט יילך לאיבוד", הסבירו מקורבים לשניים.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האופוזיציה חולמת גם בלילות איך לפרק את הקואליציה ואיך לגרום לבנט ולפיד לפרום את הברית שנרקמה בין השניים. חבל שגם עיתונאים מסויימים מייחלים לרגע הנ"ל, במקום לפרגן.

תעשו לנו טובה, תפסיקו להביא את התמונות של שני הרשעים הנ"ל
אסור להסתכל בפני רשע
גם לקרוא את השטויות שלהם זה יותר מדי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו