האחים גרוס: שיפור במצבו של יצחק; מיכאל הוכנס לחדר הניתוח

מודעה שנתלתה בישיבת מיר בירושלים בשם האבא ר' שמעון גרוס, מבשרת על ההטבה במצבו של יצחק ומבקשת להעתיר בתפילה ובתחנונים עליו ואל אחיו מיכאל שמצבו הורע והוא הובהל לחדר הניתוחים.

תלמידי ישיבת מיר בירושלים עודכנו בדקות האחרונות על שיפור משמעותי במצבו של פאל יצחק אייזיק גרוס נ"י, ועל הידרדרות חמורה במצבו של אחיו חיים יצחק אייזיק בן מיכל. זאת, באמצעות מודעה שנתלתה בלוח המודעות של הישיבה, ובה נכתב בכתב יד: "נמסר מפי ר' שמעון גרוס נ"י, שבנו רפאל יצחק אייזיק בן מיכל נותק מצינורות הלב וחל איזשהו שיפור במצבו ב"ה. אך בנו חיים מיכאל שלמה בן מיכל הסתבך בזה, ונכנס כרגע לניתוח קשה. מצבו קריטי! הציבור הקדוש התבקש להרבות בלימוד ובתחנונים לרפואת השלמה".

קודם לכן דווח על שיפור משמעותי במצבם של האחים מיכאל ויצחק גרוס, המאושפזים בבית החולים שניידר לאחר שהורעלו מחומר הדברה בשבוע שעבר. כך על פי דיווח של כתב ערוץ 2 יואב אבן. על פי הדיווח הרופאים סברו הבוקר כי השפעת הרעל על גופם חלפה כמעט באופן מוחלט, ואחה"צ הם היו צפויים לנסות ולנתק את האחים ממכשירי ה'אקמו' אליהם הם חוברו מאז הורעלו בביתם, מתוך מטרה לבחון את תגובותיהם, ולנסות לראות האם ליבם מסוגל לפעום בכוחות עצמו.

עוד נמסר כי הניתוק מהמכשירים יהיה ככל הנראה לזמן קצר, והוא יבוצע תחת השגחה רפואית קפדנית, מחשש שמא ליבותיהם של האחים עדיין אינם חזקים מספיק כדי לפעום בכוחות עצמם.

היום בשעה 17:00 היו רופאיהם צפויים לפרסם הצהרה רשמית על מצבם, אך נראה שבשל ההסתבכות החמורה במצבו של חיים מיכאל שלמה בן מיכל נדחה מועד פרסום ההודעה.

בני המשפחה קוראים לציבור הרחב להוסיף ולהעתיר בתפילה ובתחנונים ליושב במרומים, לרפואתם השלמה והמהירה של האחים חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק בני מיכל בתושח"י.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו