השופט הורה לשחרר את בחורי הישיבה; הפרקליטות מתנגדת

שלושה עשר העצורים מההפגנה ביום חמישי באחרון בצומת עד הלום, יישארו בכמעצר עד מחר, לאח שבית המשפט החליט לשחרר אותם והפרקליטות ביקשה לעכב את שחרורם עד לדיון בערעור שתגיש מחר.

שלושה עשר בחורי הישיבה שנעצרו ביום חמישי האחרון במהלך הפגנה סוערת שנערכה בצומת עד הלום, בכניסה הדרומית לאשדוד, יישארו גם הלילה במעצר.

זאת, לאחר שבדיון שנערך הערב בבית משפט השלום באשדוד, הורה השופט לשחרר אותם. הפרקליטות הודיע כי היא תערער על ההחלטה מחר בבית המשפט המחוזי, וקיבלה אישור מבית המשפט להחזיק אותם במעצר עד לדיון בערעור.

הערעור יוגש מחר בבוקר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ובו תבקש הפרקליטות להאריך את מעצרם של העצורים.

ההחלטה להשאיר את הבחורים במהלך הלילה במעצר התקבלה בזעם רב בקרב חבריהם, שהודיעו כי במידה והרשויות ימשיכו להתעלל בעצורים ולהחזיק אותם מאחורי סורג ובריח ללא כל הצדקה, הפגנות זעם רבות יצאו לדרך בימים הקרובים.

"מדובר בבחורים שנעצרו בלי כל בסיס ראייתי" מסביר אחד מחבריהם. "הם מוחזקים במעצר ללא כל הצדקה. גם השופט הבין את זה והורה לשחרר אותם, אבל הפרקליטות מתעקשת להשאיר אותם מאחורי סורג ובריח, בניסיון להרתיע אותנו מלצאת להפגנות נוספות כנגד גזרת הגיוס".

לדבריו: "הם לא מבינים דבר אחד חשוב, אנחנו לא נרתע מלהפגין בגלל מעצרים ממושכים ככל שיהיו. הפרקליטות רק מוכיחה פעם נוספת שהיא נוקטת כאן בצעד של ענישה קולקטיבית בניגוד לחוק. מבחינה חוקית כל עוד אין חשש לפגיעה בהליך החקירה אין כל סיבה להחזיק אדם במעצר. זאת הפרה חמורה של זכויות האדם החרדי בארץ ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם זועמים כאילו שהמשטרה שלהם. הם לא קולטים שאנחנו במלחמה עם הציונים. מאויב, אל תצפה להגינות, ומצד שני אל תתגרה בו סתם!

הרמטכלים שהם גדולי ישראל מנהלים מלחמה מה הם קופצים באמצה וגוררים את כולם בעל כורחם אל תוך האש בלי יכולת לתכננן את תכסיסי המלחמה ??????????????????????????????????

רשעים ארורים, מחללי שם שמים, התכנסו בישיבה, התורה תעשה לכם יותר מהכל, כת ליצנים, מושכי זנבות הסוסים (יש לי תמונה!!!, ומה עם צעד בעלי חיים?????)
תפסיקו להרוס את שמה הטוב של היהדות החרדית!!!!

אם מדברים על הפסקה כדאי שנפסיק לדרדר את רמת השיח הציבורי לסגנון המתלהם הזה. מי נתן למשיסה – ישראל…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו