עכו: בניין מגורים התפוצץ ככל הנראה מדליפת גז

חמישה בני אדם נהרגו בפיצוץ | עשרה נפצעו, מצבו של אחד מהם קשה | כוחות גדולים סרקו את המבנה בחיפוש אחר ילד בן שמונה שגופתו נמצאה לפני זמן קצר | המשטרה: נבדקת האפשרות שמדובר באירוע פלילי.

פיצוץ עז החריד הלילה את העיר העתיקה בעכו, וגרם למותם של חמישה בני אדם, ולפציעתם של עשרה נוספים.

חקירה ראשונית שערכה המשטרה מעלה כי מדובר ככל הנראה בפיצוץ שהתרחש בעקבות דליפת גז, אך במשטרה אומרים כי עדיין נבדקת האפשרות שמדובר באירוע על רקע פלילי.

"על גג המבנה שנהרס היו מספר אנטנות סלולריות, ואנחנו בודקים את ההקשר לאפשרות שמדובר באירוע על רקע פלילי" אמרו גורמים במשטרת חוף.

הפיצוץ הרחש בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, וכתוצאה ממנו נהרגו צעיר וצעירה כבני עשרים, ועוד גבר ואשה כבני ארבעים ובנם בן השמונה. חיפושים נרחבים נערכו במשך שעות ארוכות אחר הילד שהוגדר כנעדר, ולפני זמן קצר אותרה גופתו בין ההריסות.

דיירי הבניין אומרים כי במקום התגוררו חמש משפחות. לא ברור כמה מבין הדירות נהרסו באופן מוחלט וכמה שרדו יחסית את הפיצוץ ללא נזק משמעותי. חלק מהדיירים פונו מהמבנה ללא פגע, ורבים מהם אף מיהרו להתפנות בכוחות עצמם.

הפצועים הובהלו לבית החולים בנהריה, ולבית החולים רמב"ם בחיפה שקלט בין היתר גבר שסבל מפגיעת ראש ומצבו מוגדר קשה. הוא הוכנס לניתוח חירום והרופאים ייצבו את מצבו. מצבה של פצועה נוספת שפונתה לרמב"ם מוגדר בינוני.

המבנה שהתפוצץ שוכן במתחם הנמל העתיק של עכו, וככל הנראה התגוררו בו משפחות ערביות. כאמור ההערכה הרווחת היא כי מדובר בפיצוץ שאירע מדליפת גז, בהתאם לממצאים בזירת האסון המעידים על פיצוץ נפחי התואם את כיוון החקירה העיקרי.

לפני קצת פחות מחודש התחולל אירוע דומה בשכונת גילה בירושלים, שם התפוצץ בלון גז וגרם למותם של ארבעה בני אדם, בהם בני משפחת טופאן ז"ל, הורים וילדם בן השלוש.

 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למרבה האבסורד בין אם היה זה פלילי או לא, צריך לקחת בחשבון שאחרי הסדר גודל שאירוע גז יכול להנפיק רח"ל כמו שראינו בגילה, עם כל החשיפה המצמררת שנחשפו לו כל אזרחי המדינה ובגדול, הרי יש בזה כדי לתת ביד אויבינו נשק לא מבוטל בכלל, לא צריך לעבור במחסומים עם נשק או סכין, הנשק ל"ע נמצא בכל בנין בכמויות אדירות, פשוט לנתק איזה צינור, או אפילו לחורר בו חור וזהו, מכאן ואילך העבודה תהא לבד, ה"י ויציל!
צריך לקום ולעשות משהו בנידון, לאבטח את הגז הביתי אם בארונות נעולים, ואם זה בחצר שלא יהא גישה חופשית, וכן בבית לעשות משהו שיבטיח את שלום יושביו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו