העדה החרדית מצטרפת לעצרת המיליון

רבני העדה החרדית קוראים לשומעי דברם להצטרף לעצרת המיליון אשר תתכנס אי"ה ביום ראשון הקרוב בירושלים | נאמני העדה יתכנסו בפינת הרחובות מלכי ישראל - שרי ישראל.

ההכנות לעצרת ההמונים שצפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב בירושלים הולכת ומתקרבת, והערב מפרסמת 'העדה החרדית' קריאה לאנשיה להצטרף גם הם לעצרת ההיסטורית.

תחת הכותרת "קול תפילה ומחאה" מתפרסמת הקריאה בשמם של דייני בית הדין של העדה החרדית.

בהודעה נאמר כי מקום כינוסם של רבני העדה ואנשיה נקבע לרח' מלכי ישראל בואכה רח' שרי ישראל, סמוך ונראה לעצרת שתיערך בגשר המיתרים ותתפרס על פני כל הרחובות הסמוכים.

בהודעה נכתב עוד: "כבר התרענו בכתב ובע"פ בשנים האחרונות אודות הגזרה הנוראה המאיימת על בחורי וצעירי בני ישראל לומדי ושומרי תורה בארה"ק, אשר בפיתויים ובאיומים רוצים להכניס אותם לצבא הקלוקל, להסיר המחיצה המבדלת בין יראי ה' לעוקרי תורה ומפירי ברית, וע"י כך לבולל את הציבור החרדי ח"ו היל"ת. ובימים אלו חוקקים חוקי אוון לבצע את זממם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בזכות האחדות ננצח במלחמה עם הרופרמים עם הכיפות הסרוגות

מתי תפילת מנחה ?

לברוך מנחה אפשר מחצי שעה אחרי חצןת עד השקיעה ובדעיבד אפשר 13 דקות אחרי השקיעה

שמעתי שכיבדו את הרה"צ ר' אלימלך בידרמאן שליט"א להיות הש"ץ לתפילת מנחה האם מישהו יודע עוד פרטים על הש"ץ לסליחות וי"ג מידות

אבל למה אין סדר היום בשום מודעה ולא יודעים ואין מכריזים שמנחה ב-4, ולא שכל אחד ואחד לא ידע מה לעשות.
האמת היא שבעצמי אינני יודע איך להגיע. לצאת ב-9 בבקר ולעמוד על הרגלים עד 8 ויותר עד שנמצא אוטובוס לחזור ? הבו עצה הלום.
בכלל איך כל גדולי התורה וחכמי התורה יהיו חסינים מהפקקים? איך הם עצמם יגיעו לעצרת ? אולי משדה דב למנחת הכנסת ומשם (ברגל ????????) לעצרת ?.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו