רבנים בציונות הדתית על ח"כ יוני שטבון: איש אמת

ח"כ יוני שטבון זוכה היום לחיזוק מרבנים בציונות הדתית | הרב אבינר פרסם מכתב עידוד והחמיא לו "איש אמת, איש עקרונות, בלי חת ובלי מורא"

לאחר שהצביע בניגוד לשאר חברי מפלגתו על חוק הגיוס זוכה היום חבר הכנסת יוני שטבון מהבית היהודי לחיזוק – מצד מספר רבנים בציונות הדתית.

בהודעה עליה חתומים רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, רב השומרון הרב אליקים לבנון וראש ישיבת תורה בציון הרב נחום נריה, הם מביעים תמיכה בעמדתו של שטבון ואומרים "איש האמת, ח"כ יוני שטבון, משהו אמיתי מתחיל, חזק ואמץ!".

הרב שלמה אבינר פרסם מכתב תמיכה בו כתב "יישר כחו של ח"כ יוני שטבון שהוא איש אמת, איש עקרונות, בלי חת ובלי מורא, כראוי לאישים פוליטיים ששואפים להיות לא רק עסקנים אלא מנהיגים"

הרב הסכים לדבריו של ח"כ שטבון שכינה את החוק "לא יהודי" וכתב לו: "לא יתכן שיהיה כתוב בספר החוקים של המדינה היהודית שאדם ייכלא מפני שחשקה נפשו לעסוק בתורה. וגם אם בעזרת תחבולות פוליטיות, מתוכנן לעקר ולסרס חוק זה, הנה בעצם מציאותו הוא חוק "לא -יהודי""

בשל הצבעתו נגד המשמעת הסיעתית יורחק שטבון מוועדת החוץ והביטחון למשך כל מושב הקיץ של הכנסת וכן לא יוכל להגיש הצעות חוק בששת השבועות הראשונים של המושב.

בניגוד לעמדת הרבנים התייחס הבוקר השר לאזרחים ותיקים, אורי אורבך, לשטבון ואמר עליו כי "יצא בעונש רחמני במיוחד" ככה זה כשהאח לפיד יודע להעניש את הח"כים הסוררים בסיעתו.

צילום: ערוץ הכנסת

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש צדיק אחד בסדום: יוני שטבון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו