היום בפרשת הולילנד: רגע האמת של שולה זקן

היום תימשך ביית עדותה המאוחרת של הנאשמת בפרשה, מנהלת לשכתו של אולמרט בעבר, הגברת זקן • פרקליטיה של זקן מתכוונים לבקש מהשופט רוזן לגזור עליה אחד-עשר חודשי מאסר בלבד

ההתפתחויות המשמעותיות בפרשת הולילנד שהגיעו אתמול לשיא חדש עם הרשעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בשש שנות מאסר בפועל, צפויות להימשך היום עם גביית עדותה המאוחרת של הנאשמת בפרשה, שהייתה בעבר מנהלת לשכתו של אולמרט, הגברת שולה זקן.

הגברת זקן אמורה להתייצב היום בבית המשפט כדי לשכנע את השופט דוד רוזן לאשר את הסכם עד המדינה עליו חתמה עם הפרקליטות, ובהתאם לכך לערוך לזקן את שלב הטיעונים לעונש.

קרא עוד:

[postim]

בהסתמך על הקלטות שברשותה שלטענת זקן מוכיחות כי אולמרט שיבש הליכי-משפט בפרשות הולילנד, ראשון-טורס וטלנסקי, מתכוונים פרקליטיה של זקן לבקש מהשופט רוזן לגזור עליה אחד-עשר חודשי מאסר בלבד, בניגוד לשאר המורשעים בפרשת הולילנד, שנידונו לעונשי מאסר שבין שלוש לשבע שנים.

אמש הצהיר פרקליט המדינה עורך הדין שי ניצן כי מערכת אכיפת החוק עמדה בהצלחה במבחן מכונן נוסף לעקרונותיה הבסיסים, כלשונו, אך הוסיף כי יש עוד כברת דרך מסוימת בכל הקשור לטיפול בפרשת הולילנד וספיחיה, כדברי פרקליט המדינה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו