הותר לפרסום: יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד נעצר

בית המשפט התיר לפרסום כי יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן הוא אחד מחמישה עשר הבכירים שנעצרו היום בחשד לשחיתות בנמל אשדוד • ועד עובדי הנמל: מנהלים נגד העובדים מסע רדיפה אישי • ראש אגף החקירות במשטרה הצהיר היום כי נאספו די ראיות בפרשת נמל אשדוד כדי לבצע מעצרים נוספים

בית המשפט התיר לפרסום כי יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן הוא אחד מחמישה-עשר הבכירים שנעצרו היום בחשד למעורבות בהפרת חוקים חמורה במסגרת העבודה בנמל .

בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בפתח-תקווה הוחלט להאריך את מעצרו של יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד בשבעה ימים.

ההסתדרות הודיעה כי סמכויותיו של יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד שנעצר הועברו לידיו של מזכיר ועד עובדי הנמל.

קרא עוד:

[postim]

קודם לכן פרסם מנכ"ל חברת נמל אשדוד מכתב מיוחד לעובדי החברה בעקבות חשיפת הפרשה הקשורה בחשדות להפרת חוקים חמורה של חלק מעובדי הנמל, ואמר כי זהו יום לא פשוט לחברה, אך על עובדיה להירתם לקידום ההבטחה ללקוחות כי מדובר בחברה ממשלתית האמונה על שמירת החוק.

ראש אגף החקירות במשטרה הצהיר היום כי נאספו די ראיות בפרשת נמל אשדוד כדי לבצע מעצרים נוספים , כשבמקביל מתנהלים מגעים להסכם עד מדינה עם אחד החשודים. מנגד, ועד עובדי הנמל טען כי מנהלים נגד העובדים מסע רדיפה אישי, כחלק מהכשרת האווירה הציבורית להפרטת הנמלים ולפתיחת הנמלים החדשים תוך סגירת הקיימים.

כזכור, הבוקר פשטו חוקרים על משרדים בנמל אשדוד במסגרת חקירת פרשת הונאה וסחיטה המתנהלת נגד בכירים בהנהלת הנמל, והבוקר נעצרו לחקירה חמישה-עשר עובדים.

מממצאי החקירה עלה חשד כי גורמים בנמל, בניהם בכירים, יצרו מנגנון לקידום עניינן של חברות פרטיות המצויות בשליטת מקורבים להם ואשר מספקות לחלקם רווחים במישרין או בעקיפין, זאת בתמורה לשוחד ולטובות הנאה מאותן חברות.

עוד עולה מהחקירה חשד כי החשודים הפעילו לחצים סמויים וגלויים על חברות אחרות אשר ביקשו לפעול בנמל או לספק שירותים בנמל, זאת על מנת להבטיח כי ישכרו את שירותי החברות הפרטיות שאת עניינן ביקשו אנשי הנמל החשודים לקדם, גם כאשר היה בכך כדי לפגוע בהכנסות הנמל, קרי בקופה הציבורית.

צילום: דובר המשטרה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו