טרגדיה מזעזעת בביתר: חגג יום הולדת, ולאחר כמה שעות נפטר

חגג יום הולדת, נתקע בין סורגים ונפטר | ילד שאמש חגגו לו מסיבת יום הולדת של גיל 8, ומספר שעות לאחר מכן נתפס ראשו בין סורגים מבלי יכולת להוציאו | כוחות מד"א במקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר נסיונות החייאה ממושכים

אסון כבד בעיר ביתר עילית: רק היום אחר הצהריים חגג הילד את יום ההולדת השמיני בסה"כ, בהתרגשות רבה, יחד עם כל בני משפחתו, ששמחו ושרו ורקדו איתו כיאה ליום הזה.

אך אף אחד לא חשב לרגע שכך יסתיים היום השמח בחיי הילד הרך, פטירתו הטראגית שמזעזעת את כל התושבים.

המקרה המזעזע אירע בערב לאחר המסיבה כשעזבו הוריו את הבית כדי להשתתף בחתונה, שהילד נשאר בבית בהשגחת בני המשפחה הגדולים.

מסיבה שאינה ברורה עד לרגע זה: לפתע הבחין אחד האחים כי ראשו של האח הצעיר תקוע בין הסורגים, הוא ניסה למשוך את הראש החוצה, ומשלא הצליח זעק לעזרה.

כוחות כיבוי הצלה הוזעקו במהירות לזירה והצליחן לחלצו, אך הדקות הארוכות בהם היה ראשו תקוע בין הסורגים לא הותירו סיכוי לילד הרך. והוא התמוטט ואיבד את הכרתו ל"ע.

צוות איחוד הצלה ומגן דוד אדום שהוזעקו למקום, החלו מיד בפעולות החייאה ממושכות, אך מאמציהם כשלו ורופא שהגיע למקום קבע את מותו הטראגי.

"צדיקים, הקב"ה ממלא שנותיהם מעת לעת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדובר בילד שנולד לא בריא. ונחנק מאוכל כל מידע אחר שקר.

חובה עלינו להתעורר, אסור לנו לתת לדברים כאלו לעבור לידנו בלי שזה יזיז בנו משהו, נקרא כל אחד קצת תהילים, נקבל קבלה, נתחזק והשם הטוב יאמר די לצרותינו!!!

לא הוגן לא לכתוב שמדובר בילד חולה מאוד ונכה כמעט 100%,

מה הקשר שהוא חולה?
זה לא מפחית בכהוא זה מהטרגדיה ומהכאב של המשפחה.

ברור שזה לא מפחית מעוצמת הכאב של המשפחה, לא זו היתה כוונתי, ואולי אפילו הכאב גדול יותר, מכיון שכשמשקיעים הרבה בילד נקשרים אליו יותר.
הכוונה היתה, שהתמונה נראית שונה לגמרי כשמדובר בילד שהיה עם הרבה בעיות רפואיות ויתכן שסיבת המוות היא אחד מהבעיות האלו ולא תאונה מצערת שיכולה לקרות לכל אחד.
ג. ברמיזא, מהכתבה משמע שאולי היתה רשלנות, באתי להסביר שלא כך המצב…
שנשמע ונתבשר בשורות טובות ויאמר לצרותינו די. אין לנו כח יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו