התחדש הירי בדרום, רקטות יורטו מעל אשקלון

במקביל למבצע "שובו אחים" נמשך הירי מהרצועה: אזעקות צבע אדום נשמעו בעיר אשקלון וסביבתה וכן במועצה האזורית חוף אשקלון וביישובי עוטף עזה, כיפת ברזל יירטה רקטות. רסיסים נפלו בקרבת יישובים.

במקביל למבצע "שובו אחים" לשחרור הנערים החטופים נמשך הירי מרצועת עזה לישראל: הערב (ג') הופעלו אזעקות צבע אדום פעמיים באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון בעקבות שיגור רקטות מהרצועה בהפרש של כמה דקות אחת מהשנייה. שתי הרקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל.

כזכור במוצאי שבת נורו שלוש רקטות לעבר המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה,ביום ראשון לפנות בוקר תקפו מטוסי חיל האוויר יעדים בדרום הרצועה ובמרכזה.

בשבת בבוקר התפוצצה רקטה על כביש ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. קודם לכן נשמעה באזור אזעקת "צבע אדום", והתושבים נכנסו למרחבים המוגנים. אנשי ביטחון איתרו את הרקטה על כביש באזור החממות של היישוב. איש לא נפגע, אך לכביש נגרם נזק.

בתגובה לירי, תקפו כלי טיס של חיל האוויר ארבעה יעדים ברצועה בלילה שבין שבת לראשון. דובר צה"ל הודיע כי הופצצו שלושה מוקדי פעילות טרור בדרום הרצועה ומוקד פעילות טרור נוסף במרכזה. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו