חשד לנסיון חטיפה נוסף שסוכל הלילה

רגעי האימה והמתח שעברו על מוקדני משטרת מחוז ש"י הסתיימו בטוב בחסדי שמים • הלילה סיכל צה"ל נסיון חטיפה נוסף ע"י איכון מכשירה של הנחטפת, הנסיבות נחקרות

דובר משטרת מחוז ש"י מסר הבוקר כי הלילה התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה בירושלים על כך שעובדת בתחנת דלק בסמוך לביתר עילית נחטפה ע"י רכב עם פלסטינים והיא מוחזקת בבניין בכפר פלסטיני.

מרחב חברון ושוטרי נקודת גוש עציון חברו לצה"ל ובעזרת איכונים הצליחו להגיע לאותה צעירה כשהיא נמצאת בבניין בתוך הכפר הפלסטיני בית ג'אלא.

מתחקור ראשוני עולה כי בסיום עבודתה בעת שהייתה בדרכה לטרמפיאדה עצר רכב לבן ובו שני ערבים שהכניסו אותה בכוח לרכב והובילו אותה לבניין בו היא נמצאה.

כוחות משטרה וצה"ל בהכוונה של הצעירה שנשארה בקו פתוח ובדיקות מיקום של הפלאפון ממנו דיברה עם החבר הצליחו הכוחות להגיע למבנה בו היא הוחזקה ושחררו אותה.

בשעה זו כוחות הביטחון מבצעים סריקות בשטח לאיתור החשודים. והבחורה הצעירה ביחד עם אימה הובלו לתשאול בנקודת המשטרה בגוש עציון. במקביל ברגעים אלה ישנה חקירה של כוחות המשטרה לברור נסיבות החטיפה.

אילוסטרציה: AFP

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סיפור מוזר

נשמע לוקשן חם

סיפור מוזר זה לא מילה ממתי חוטפים ומשאירים אותה בבית לבד בלי לשמור עליה ועוד דבר ממתי נותנים לה לדבר בפלאפון בחופשיות וחוצמזה בעידן של היום תלך בתל אביב בלילה שתי דקות ואיזה שחום עור גונב לך את זה ולא נראה לי שלערבים אין להם מה לעשות עם זה נשמח מאוד אם תוכלו לתת לנו יותר פרטים על החטיפה הזאת

אחד מהשניים, או שזה כיסוי לאוזלת היד של המשטרה עם פרסום ההקלטה של החטופים שעוררה תמיהה וזעם רב בציבור
או שמדובר ברקע של סכסוך נטו של צעירה שנפלה בידיים של איזה ערבי כמו הרבה כאלו שבסוף יד לאחים מוציאה אותם…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו