תיעוד נדיר: החייל האמיץ קפץ לרכב- וסיכל בס"ד פיגוע קשה

רואים ניסים בעיניים: מצלמת האבטחה תיעדה באופן נדיר את חסדי ה' הגלויים שהעניקו את הכוח והאומץ ללוחם מג"ב שהשתלט על המחבל לפני שבוע || החלטה של שבריר שניה מנעה מהמפגע להיכנס לתחומי ישראל ולבצע את זממו הש"י

בדיוק לפני שבוע זכינו לראות חסדים גלויים עת נמנע פיגוע כבד על יד ביתר, הבוקר מתפרסם סרטון האבטחה ממחסום ביתר (חוסאן) ובו נראית פעולתו האמיצה של הלוחם שקפץ אל הרכב והשתלט על הנהג המחבל ובכך מנע בס"ד את זממם של שונאי ישראל שהיה עלול לצאת אל הפועל ל"ע.

בסרטון נראה הרכב, סיטרואן ברלינגו, הרכב האט והתקרב בצורה מחשידה לעבר המחסום, כך עפ"י עדויות חיילי גדוד "תעוז" המאיישים את העמדה. לוחמי משמר הגבול שעמדו במחסום באותה שעה הורו לנהג לעצור את רכבו אך הוא ניסה לברוח. לאחר כמה דקות הוא נעצר וברכב התגלתה הזוועה בדמות מטען החבלה האדיר שנמצא בתוכו והיה מוכן לפיגוע בישראל.

מתחקיר האירוע עלה כי השוטרים ביקשו מהנהג החשוד לכבות את רכבו ולעצור מיד אך הנהג עשה עצמו כלא מבין ומשום מה התמהמה. לוחם מג”ב שבדק אותו ניסה לשלוח את ידיו לעבר המפתחות בכדי לכבות את הרכב בכח, בשלב זה הנהג התחיל בנסיעה כשחצי גופו של המג”בניק בתוך החלון. כעבור נסיעה של כמה שניות שלף הלוחם את נשקו ודרך אותו וכיוון לעבר החשוד תוך שהוא מורה לו לעצור את הרכב.

החשוד עצר את הרכב במקום ונעצר על-ידי הלוחמים. בתוך הרכב זיהו הלוחמים את המטען רב העוצמה שני מטעני צינור, בלוני גז, חומר נפץ ומתג הפעלה. חבלנים הוזעקו למקום וכוחות נוספים של משטרה וצבא הגיעו לזירה.

מפקד המחסום סיפר כי מהרגע הראשון הנהג עשה רושם מחשיד ביותר ולכן הורינו לו ישר לעצור. החשוד נעצר ונלקח לחקירת גורמי הביטחון וחבלנים ניטרלו את המטען. שני צוותי כיבוי ומכלית מתחנת יו”ש הוזנקו לסייע באבטחה במחסום עקב המטען שהתגלה והצורך הכוחות מתוגברים.

צילום: ביטחון ביתר

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הזוי פשוט הזוי!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו