השב"כ וצה"ל עצרו חוליית טרור שמזוהה עם דאע"ש

חברי החולייה, תושבי חברון, תכננו לבצע פיגועים במתווים שונים ואף מימשו פיגוע מטען לעבר כוח צה"ל • החשודים תכננו לרצוח חייל ולהשתמש בנשקו ובמדיו לצורך ביצוע פיגוע ירי

הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי בשיתוף צה"ל, עצר בחסדי שמים לפני כחודשיים חוליית טרור המזוהה אידיאולוגית-דתית עם דאע"ש.

חברי החוליה, תושבי חברון, תכננו לבצע פיגועים במתווים שונים. חלק מחברי החוליה אף מימשו פיגוע מטען לעבר כוח צה"ל, שהסתיים ללא נפגעים.

קרא עוד:

[postim]

בחקירתו בשב"כ הודה אחד המחבלים, אחמד שחאדה, בכוונתו להקים עם השניים האחרים חוליה צבאית של דאע"ש, לצורך ביצוע פיגועים. כמו כן, הוא הודה כי הוא וחשוד נוסף, קצאי מסוודה, ייצרו מספר מטענים, שאחד מהם הושלך לעבר כוח צה"ל.

בנוסף, הודה שחאדה כי הם תכננו לרצוח חייל צה"ל ולהשתמש בנשקו ובמדיו לצורך ביצוע פיגוע ירי. השניים יצאו למימוש הפיגוע, אך שבו עם עקבותיהם מבלי לבצעו. שני הנחקרים האחרים הודו אף הם במיוחד להם, וקצאי מסוודה אף הודה כי תכנן להרוג מתיישב במעיין "עין אברהם" בחברון, ולחטוף ממנו את נשקו.

בימים האחרונים הועברו תיקיהם של המעורבים לתביעה הצבאית. נגד אחד המעורבים, מחמד זרו, הוגש כתב אישום לבית המשפט הצבאי ביהודה, בין היתר, בגין עבירות של חברות ופעילות בהתאחדות בלתי מותרת. נגד שני המעורבים הנוספים יוגשו כתבי אישום לבית המשפט הצבאי ביהודה בימים הקרובים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו