פגעי הסופה: ילד חרדי בן 13 נהרג בתאונה

ילד חרדי תושב ביתר עילית נהרג הצהריים בתאונה קשה בכביש 375, בעקבות אוטובוס שהחליק על הקרח ופגע בשני כלי רכב • 2 פצועים באורח בינוני פונו להדסה עין כרם • המפלסות עמלות עדיין על פתילת הצירים לבתי החולים

השלג רק החל לפקוד את ירושלים וסביבתה, וכבר נגבה קורבן בנפש מפגעי הסופה.

בתאונת דרכים קטלנית בכביש 375 מצור הדסה לכוון בית שמש בסמוך לישוב מטע, נהרג בחור חרדי צעיר כבן 13, 2 נפגעים נוספים באורח בינוני עם חבלות ראש פונו לביה"ח הדסה עין כרם, מדובר בגבר בן 52 ובחור נוסף כבן 16.

מבירור ראשוני עולה כי אוטובוס אגד שנסע בכביש 375 מצור הדסה לבית שמש החליק על הכביש שהיה מכוסה בקרח, לאחר שלא הצליח לבלום את האוטובוס פגע הנהג ב-2 כלי רכב פרטיים.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בית שמש' ומסניף 'ביתר עילית' ופמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, שכאמור, הוטסו להמשך טיפול בביה"ח הדסה עין כרם.

אהרון ברזסקי מתנדב איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ללא נוסעים ושני כלי רכב, ככה"נ האוטובוס החליק עקב ברד כבד שירד באיזור דקות ספורות לפני שקרתה התאונה, יחד עם מתנדבים נוספים הענקתי טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, ולמרבה הצער נקבע מותו של ילד ששהה באחד מכלי הרכב".

ראובן ראובן מתנדב זק"א בית"ר עילית: "הגעתי למקום בטרקטורון ייעודי של זק"א, מזג האוויר בדרך היה קשה. עקב השלג והקרח שעל הכביש שהקשו על עבודות הטיפול בתאונה. התאונה קרתה עקב כך שהרכב הפרטי נתקע בצד הדרך, ונוסעי הרכב יצאו כדי לעצור רכב שיעזור להם, כשהגיע האוטובוס הנהג שהופתע מהאנשים על הכביש, בלם בפתאומיות והחליק לתוכם, כתוצאה מכך נהרג בחור כבן 13 מבית"ר עילית ונפצעו עוד שלושה, במזל האוטובוס היה ריק מנוסעים".

תאונה 2

מיד כאשר החל השלג לרדת על ירושלים, קראו כל גופי החירום להימנע מביצוע נסיעות שאין הכרחיות. עיריית ירושלים מפלסת ראשית את צירי החירום לבתי החולים, ואח"כ את הצירים הראשיים.

זקא בתאונה בכביש 375 (1)

זקא בתאונה בכביש 375 (2)

זקא בתאונה בכביש 375 (3)

זקא בתאונה בכביש 375 (4)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו