בית שמש: בית הספר 'משכנות דעת' קיבלו את כל שטח המריבה

לאחר שוך הסערה התקשורתית בדבר ההפרדה בבית הספר 'שפות ותרבויות', הגיעו בעירייה להסכמות על מעבר לאזור אחר תוך איחוד סתי הספר הכלליים המתרוקנים מתלמידיהם • בית הספר החרדי ישכון עתה במבנה הסמוך לבתי התלמידים

במסגרת סיכומים שהושגו בין עיריית בית שמש למשרד החינוך, גובש פתרון כולל למצוקת החינוך בתחום מבני החינוך ובתחום בתי ספר קטנים המתרוקנים מתלמידים בשל התבגרות האוכלוסייה.

כזכור, בית הספר 'שפות ותרבויות' סבל מהידלדלות משמעותית בהרשמה,מה שהביא את העירייה להעביר חלק מהכיתות במבנה לבית הספר החרדי 'משכנות דעת', התקשורת סערה על ההפרדה בין התלמידות,אך בית המשפט קיבל את טענת העירייה נגד משרד החינוך. עתה, במסגרת של פתרון כולל למספר בתי ספר בעיר,הוסכם על פינוי המבנה ע"י 'שפות ותרבויות' שתלמידותיו כלל אינן גרות באזור והעברתו לתלמידות בית הספר 'משכנות דעת'.

הנהלת העירייה בהכוונת ראש העיר ר' משה אבוטבול פועלת מזה מספר שנים מול הנהלת משרד החינוך להגיע לפתרון מוסכם של פינוי מתחם בית הספר שפות ותרבויות השוכן בליבה של שכונת רמת בית שמש והעברתו לבית הספר של תושבי השכונה 'משכנות דעת' הסובל ממצוקת מקום חמורה. משרד החינוך מצידו לוחץ על העירייה לסגירת בתי ספר קטנים כדוגמת עדיהו ואליקים או לאיחודם עם בתי ספר אחרים.

קרא עוד:

[postim]

בתקופה האחרונה בפעילותו של ממונה החינוך ר' ישעיהו ארנרייך ומנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה ולאור פסיקות בית המשפט מתחילת שנת הלימודים הנוכחית שגם הוא הבין את המצוקה, הגיעו העירייה ומשרד החינוך לסיכום לפיו בית הספר שפות ותרבויות יעבור לתחומי בית שמש הותיקה שם קיימים מבני חינוך ריקים ויתאחד עם בית הספר עדיהו העומד לפני סגירה. זאת כחלק ממגמה כוללת של משרד החינוך לאיחוד בתי ספר שמספר תלמידיהם הידלדל בשנים האחרונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו