האנטישמים לא נחים: "המוסד עומד מאחורי הפיגוע בפריז"

היהודים כבר הורגלו להאשמות כי הם אשמים בהכל, אך התאוריה ההזויה הנשמעת בכלי תקשורת כי המוסד עומד מאחורי הפיגוע בפריז בעוד דמם של הנרצחים טרם נקבר- מקוממת במיוחד • אמנם ישראל מתעמתת עם צרפת דיפלומטית סביב הסוגיה הפלסטינית אך טענה כזו היא בגדר עלילת דם מרושעת

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בעוד המתים מן הפיגוע ב'היפר-כשר' עדיין לא נחים בקבריהם הרי ששונאי ישראל אינם שוקטים על שמריהם, ובעוד דם הנרצחים מבעבע על פני האדמה כבר מופרחות באוויר האשמות מופרכות ומשוללות יסוד כאילו וה'מוסד' הישראלי עומד מאחורי הפיגוע המזעזע במערכת העיתון הצרפתי.

בקהילה היהודית הצרפתית התחלחלו מההשמצות האוויליות ואמרו כי תאוריות הקונספירציה סביב הפיגוע בפריז הן הדוגמא המטרידה ביותר לאנטישמיות החדשה בימים אלה באירופה.

עם היוודע דבר הפיגוע בסוף השבוע, צוטטו ראשי תנועת המשטים לעזה- Free Gaza Movement, באומרם, כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי הפיגוע. אחד ממפיצי האיוולת כבר התנסה בעבר בהפצת שקר דומה כשטען כי "הציונות ניהלה את מחנות הריכוז".

אתר החדשות 'אינטרנשיונל ביזנס טיים' פירסם מאמר הקושר בין ישראל ונתניהו לפיגוע בפריז. כותרת המאמר הכריזה: "הקשר של המוסד לפיגוע בשרלי הבדו: האם זוהי תגובת הזעם של ישראל להצבעה הצרפתית בעד הכרה בפלסטין?", כעבור שעות ספורות נמחק המאמר האנטישמי, ובמקומו פורסמה התנצלות קצרה.

קרא עוד:

[postim]

בכתבה שפורסמה ניתנה במה לטענת קונספירציה בפיגוע בפריז, על רקע המתיחות הגוברת בצרפת והעובדה כי אף ארגון לא נטל על עצמו את האחריות למעשה. עפ"י המאמר "לישראל יש עניין נגד צרפת, בעיקר בגלל שחברי הפרלמנט הצרפתי הצביעו בעד ההכרה במדינה הפלסטינית בנוסף להצבעתה של צרפת נגד ישראל באו"ם לאחרונה" כך צוטטו חסידי קונספירציה בשמות 'Aangirfan', ועוד.

כותב המאמר סוקר את 'הסיבות האפשריות' לפעולה ישראלית כנגד צרפת: בתחילת דצמבר 2014, הצביע הבית התחתון של הפרלמנט הצרפתי ב-339 קולות נגד 151 בקריאה לממשלה שתכיר במדינה פלסטינית, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו קרא להצבעה "טעות חמורה".

לדבריו, ישראל "הזהירה" את צרפת כי יהיו השלכות חמורות אם יצביעו בעד פלסטין. כלי תקשורת צרפתים ציטטו את נתניהו בשיחה עם כתבי התקשורת הזרה בירושלים, בשאלה "האם אין להם משהו יותר טוב לעשות בזמן בו נערפים ראשים בכל רחבי המזרח התיכון, ובכלל זה של אזרח צרפתי?". "ההכרה במדינה פלסטינית על ידי צרפת תהיה טעות חמורה" צוטט נתניהו כסימוכין לטענה המטופשת והשקרית שכביכול ישראל הענישה את צרפת על מעשיה.

2הכתבה האנטישמית בInternational Business Times

ישראל הביעה בשבוע שעבר את אכזבתה העמוקה מהצבעתה של צרפת בעד הצעת ההחלטה הפלסטינית במועצת הביטחון של האו"ם הקוראת לנסיגה מלאה של ישראל לקווים שלפני 1967 עד סוף 2017. צרפת הייתה אחד משמונה המדינות שתמכו בעד ההצעה במועצת הביטחון, למרות שבסופו של דבר לא עברה ההחלטה בשל העדר הקול המכריע שנדרש לכך.

כותב המאמר האנטישמי מסכם כי "למרות שאין דרך לאמת את הטענות כי המוסד היה מעורב, אירועי הרקע ביחסים בין צרפת וישראל בימים שלפני המתקפה מחווים במידה מסויימת על האפשרות שהם עשויים להיות מעורבים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture