תל אביב צהלה ושמחה: תהלוכת ססגונית של עשרות רכבים אל המעמד ביד אליהו

תומכי ש"ס מתכוננים לצאת כשעה לפני המעמד מצומת מסובים בתהלוכה ססגונית ומקושטת אל הכנס ביד אליהו • נשלמות ההכנות למעמד הגדול: צי אדיר של אוטובוסים מכל רחבי הארץ

תומכי ש"ס לא מסתפקים בהגעה בהמוניהם אל הכנס הענק שיתקיים מחר באצטדיון יד אליהו, אלא מתכננים להגיע אליו בצורה שלא תשאיר את תל אביב אדישה. עשרות רכבים מקושטים של תומכי המפלגה יפגשו מחר, יום שלישי, בשעה 18:15 בצומת מסובים, יעמדו בשולי הכביש, ומשם יצאו בשיירה רעשנית ומרהיבה לעבר האצטדיון בשכונת יד אליהו.

המארגנים מספרים, כי היוזמה תופסת תאוצה בשעות האחרונות כאשר עוד ועוד רכבים פרטיים המגיעים מחר מכל רחבי הארץ, מירושלים, מהדרום או מהצפון, הודיעו כי הם מתכוונים להצטרף אף הם לתהלוכה המיוחדת שיש בה כדי לבטא את אהדתם ותמיכתם בתנועתו של מרן. "התהלוכה הזו היא הצהרת נאמנות למרן ולדרכו", אומרים המארגנים, "הגיע הזמן שכל תל אביב תדע עד כמה אנחנו אוהבים את התנועה הקדושה". המעוניינים להצטרף לתהלוכה הענקית, ניתן להתקשר לרובי 054-8044097

בתוך כך, נשלמות ההכנות למעמד הגדול המסמל את חזרתה של ש"ס לימיה הגדולים. האולם הגדול חולק לאזורים שונים, עם מקום מיוחד לאח"מים, לאנשי תקשורת הרבים העומדים לגדוש את האולם ואורחים נוספים. כמו כן, שוגרו הזמנות כבוד למאות רבנים, ראשי מוסדות וקהילות ברחבי הארץ, אשר יופיעו על הבמה הגדולה לכבודה של תורה.

מהוועדה המכינה נמסר, על צי אדיר של למעלה מ-200 אוטובוסים שכבר הוזמנו על ידי ראשי המטות בכל הארץ, ועדיין הדרישה רבה. בוועדה המכינה מבקשים מהציבור להירשם כבר כעת במוקד ההסעות הארצי, בטלפון 02-6303800. ההסעות חינם והכרטיסים יחולקו באוטובוסים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו