לא מצחיק: אירוע ה'חטיפה' בוים; הנעדר נמצא בריא ושלם בוואדי ליד קריית ארבע

לאחר כ-8 שעות של חיפושים וחרדה עמוקה לשלומו של ניב אסרף, תושב באר שבע שחברו דיווח על העדרו באזור קריית ארבע, התברר כי שני החברים חמדו להם לצון • כוחות עצומים של הצבא, משמר הגבול והמשטרה השקיעו שעות רבות ומאמצים אדירים בחיפוש אחר ה'נעדר' • בדיחה לא מצחיקה

לאחר שעות רבות של אי ודאות וחששות כבדים מאירוע חטיפה של ישראלי על רקע לאומני באזור קריית ארבע, התברר כי שני החברים שנטלו חלק באירוע יזמו אותו מראש כמעשה קונדס.

דובר צה"ל הודיע לפני שעה קלה כי ה'נעדר', ניב אסרף מבאר שבע, נמצא בריא ושלם בוואדי ליד קריית ארבע, כשברשותו קופסאות שימורים ושק שינה, לצורך שהייה לילית בשטח והמשך ה'מתיחה'. שני הצעירים שהכניסו מדינה שלמה לחרדה וגרמו לאלפי אנשי כוחות הביטחון לרכז מאמצי חיפוש אדירים, נעצרו ויועברו למשטרה להמשך החקירה.

בשעה 16:17 התקבלה שיחה במוקד 100 של מחוז ש"י מבחור צעיר שטען כי הוא וחברו נתקעו עם רכבם בגלל פנצ'ר בין קריית ארבע לכפר בית ענון. לדבריו, החבר הלך לכיוון הבתים בכפר הערבי להביא כלי עבודה להחליף את הגלגל לא שב והוא ממתין כבר מעל חצי שעה. הבשורה הקפיצה את כוחות הביטחון השרויים בכוננות מוגברת בשל ערב חג הפסח, כוננות שהוכיחה עצמה באירוע הדקירה הבוקר, וכוחות רבים זרמו לאזור בחיפושים אחר עקבות שיובילו למקום הימצאו. נעשתה גם פעילות מודיעינית מוגברת בניסיון לגבש את תמונת השטח ברגעים שלפני היעלמות הנער.

צילומים: משה בוטביה – סוכנות תצפית

חיפושים באזור קרית ארבע מחשש חטיפה. צילום משה בוטביה - סוכנות תצפית (1)

חיפושים באזור קרית ארבע מחשש חטיפה. צילום משה בוטביה - סוכנות תצפית (2)

חיפושים באזור קרית ארבע מחשש חטיפה. צילום משה בוטביה - סוכנות תצפית

חיפושים באזור קרית ארבע מחשש חטיפה. צילום משה בוטביה - סוכנות תצפית (3)

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו