נפטר הפצוע השני מההלוויה, החתן יצחק סאמעט ז"ל

החתן הצעיר בן ה-18 היה עתיד להינשא בחורף הבא עב"ג בת הרב משה פריש שליט"א • בגזירת שמיים נלקח הבוקר לבית עולמו כשהוא בשיא פריחתו • הלווייתו תצא היום בשעה 15:00 מבית המדרש תולדות אהרן ברחוב מאה שערים בירושלים להר הזיתים

לא תקפ"ץ: בעוד העולם היהודי שבור ורצוץ מפטירתו של פוסק הדור מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל ומהאסון הנורא שהתרחש בהלווייתו עם מותו הטראגי של האברך הרה"ח ר' מרדכי גרבר ז"ל מאלעד, מגיעה כעת מבית החולים בילינסון בפתח תקווה הבשורה המרה על פטירתו בטרם עת של החתן בן ה-18 יצחק סאמעט ז"ל, שנפצע אנושות באירוע ההלוויה.

החתן הצעיר שנלקח ל"ע בשיא פריחתו, היה מפארי בחורי חסידות תולדות אהרן. הוא נולד לפני כ-18 שנים להוריו יבלחט"א הרב משה (בן הרב יעקב צבי) סאמעט ורעייתו החשובה בת הרב מאיר וואלעס. לפני תקופה קצרה בא בברית האירוסין עב"ג בת הרב משה פריש ונכדת המקובל הגה"צ רבי דניאל פריש זצ"ל, בעל ה'מתוק מדבש' על הזוהר הקדוש. החתונה נועדה להתקיים בחודשי החורף הבא, ובמקום להובילו לחופה יובילו אותו הוריו כעת כעת למנוחת עולמים.

ההודעה ב'קול אנ"ש' של חסידי תולדות אהרן על פטירתו

ההכרזה על הלוויה

כזכור, עם תחילת מסע הלוויה, בעת הוצאת המיטה מהיכל הישיבה נוצר דוחק עצום על מדרגות בנין ישיבת חכמי לובלין, כתוצאה מהדוחק נפלו מספר אנשים לארץ ונרמסו תחת רגלי ההמון. הבחור החתן יצחק ז"ל היה ביניהם והוא סבל מפגיעות קשות בריאותיו ובמוחו. במשך הימים האחרונים התנודד בין חיים למוות והיום למגינת כל לב הוכרעה משקולת הדין הנוראה ונסתלקה נשמתו לשמי מעלה.

ביום ראשון הובא לקבורה ר' מרדכי גרבר ז"ל, בן 27 מאלעד, אשר הותיר אחריו אישה וילד פעוט כבן 3, רצוצים ודואבים. בהלווייתו רוויית הדמעות הספידו מרן הגאון רבי חיים וואזנר שליט"א, ואמר כי "זהו קרבן פסח. המנוח היה ירא אלוקים ועובד השם גדול. נפל בעת מצווה כשהוא דואג לתלמידי חכמים. הוא היה נפש יקרה זכה וברה שהקב״ה לקח כפרה לכלל”.

בתוך כך, נמסר על שיפור משמעותי במצבו של הנער בן ה-14 שנפצע קשה לאחר שנפל ממרפסת בשעת ההלוויה. בבית החולים שיבא, שם מאושפז הנער הצעיר, אומרים כי הוא שוחרר בשעות האחרונות ממחלקת טיפול נמרץ ילדים. הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל עבור הנער, ישראל מאיר בן רויזא ועבור פצוע קשה נוסף, תומר תנחום בן שושנה סוזן, אשר מצבו עדיין ללא שינוי והוא מורדם ומונשם.

צילום תמונת ההלווייה: שלומי כהן

הכתבות המעניינות ביותר

0 תגובות

  1. יהודים בואו נחזור בתשובה.
    בעוונותינו הרבים הרב וואזנר נפטר. אבל אנחנו היינו שאננים ,הרגשנו שמחת חול המועד, הרגשנו שהכל בסדר, ש"בכ"ז הוא היה בן 102".
    אז קיבלנו הרוג בן 27 אברך אבא לילד בן שלוש שגם לו הוא חיכה כמה שנים.
    היה מזעזע, התחלחלנו ליום יומיים אבל עבר לנו.קיבלנו בומבה נוספת הפעם בחור צעיר, חתן, אתם מבינים מה עובר לכלה בראש? אתם מבינים מה עובר על משפחתו?
    רבותי תתנענעו..!
    מחלוקות, לשון הרע, דיבור בתפילה, דיבורים אסורים. זה חלק מהדברים שאופפים אותנו וסובבים אותנו כמעשים שבכל יום, כרגילות של מה בכך.
    נכון שלא תמיד נעים לשמוע ולקבל מוסר אבל כאן אתם בין כה לא יודעים מי אני אז קבלו את האמת ממי שאמרו.
    ונכון שלא כדאי להרוס את אוירת החג הנפלאה הזאת, אבל מה לעשות מישהו מלמעלה קורא לנו להתעורר.
    אז בואו נתעורר. בואו נשוב יחדיו לאבינו שבשמים שיחוס וירחם עלינו ויהא זה הצער האחרון שידע כלל ישראל
    חג שמח

  2. דברים נפלאים!!!
    שמיל חיזקת אותי מאוד מאוד!!! פשוט שפתיים ישק ומשיב דברים נכוחים.

    העברתי את זה לעשרות חברים שיצטרפו אלי לחיזוק מדבריך הנפלאים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו