בכירי דגל התורה נפגשו עם ח"כ שקד מהבית היהודי

יו"ר תנועת "דגל התורה" ח"כ משה גפני ומזכ"ל התנועה יעקב אשר נפגשו עם ח"כ איילת שקד מ'הבית היהודי' ועם שלום שלמה - יועצו של נפתלי בנט • הפגישה שנמשכה כשעה נערכה בבית דגל התורה בבני ברק והצדדים דנו בנושאים המשותפים למפלגות

לפני זמן קצר (ג') נפגשו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ומזכ"ל התנועה יעקב אשר עם ח"כ איילת שקד מהבית היהודי ועם שלום שלמה, יועצו הבכיר של נפתלי בנט וחבר צוות המו"מ מטעם סיעתו.

גורם ב'דגל התורה' סיפר לכתבנו כי הפגישה שנערכה בבית 'דגל התורה' שברחוב כהנמן בבני ברק, באה במסגרת שיתוף פעולה אפשרי במהלך משא ומתן הקואליציוני. אותו גורם מוסיף כי פגישות רבות מתקיימות עם כל הגורמים מהמפלגות השונות.

קרא עוד:

[postim]

בתוך כך, אמש נפגש יו"ר ש"ס אריה דרעי עם נפתלי בנט, פגישה זו באה לאחר תקופה ארוכה של נתק בין הצדדים. הפגישה נערכה בלשכתו של דרעי שבמשכן הכנסת.

יצויין עוד כי גם השר לשעבר אריאל אטיאס המשמש כראש צוות המו"מ של תנועת ש"ס נפגש אמש בכנסת עם שלום שלמה.

"להחזיר את הגזילה"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס מיהדות התורה התייחס אמש לסוגיית המו"מ אשר התנהל באיטיות ולשיתוף הפעולה האפשרי בין מפלגתו למפלגת הבית היהודי.

מוזס הבהיר כי יהדות התורה אינה מסייעת לבית היהודי ולכולנו להצטרף לקואליציה. "הם יכולים להסתדר לבד, אנחנו רק רוצים להחזיר את הגזילה שלקחו מאיתנו ולתקן את הנזקים שנגרמו למגזר החרדי על ידי הממשלה הקודמת", דברי מוזס.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי אמר בתגובה לדבריו כי "יש לנו אינטרס משותף עם יהדות התורה להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו לטובת כלל ישראל".

סמוטריץ' הוסיף כי "אנו לא דנים כעת עם צוותי המו"מ על תיקים אלא על קווי היסוד שתנחה את הממשלה הבאה", אך עם זאת "אנו מעוניינים בתיק שישפיע על מהלכים מדינים עתידיים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו