אסון בבית אל: הילד בניהו שוקרון בן ה-5 נהרג מפגיעת אוטובוס

הילד הפעוט רכב על קורקינט ונפגע מאוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין • פרמדיק של מד"א קבע את מותו במקום • במודיעין נפצע היום הולך רגל באורח בינוני מפגיעת רכב בעת שחצה את הכביש במעבר חציה

אסון ביישוב בית אל שבשומרון: ילד כבן 5 נדרס למוות על ידי אוטובוס בעת שרכב על קורקינט ברחוב מעגלי הראי"ה ביישוב. פרמדיק של מד"א קבע את מותו של הילד בזירת התאונה.

מחקירה ראשונית עולה כי הילד, בניהו שוקרון ז"ל, ניסה ככל הנראה לחצות את הכביש שלא במעבר חצייה והחליק בין גלגלי האוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין, מבלי שנהג האוטובוס הבחין בכך. הנהג הפוגע עוכב לחקירה, ובוחני תנועה בדקו את זירת התאונה.

פרמדיק מד"א אורי צחי שקבע את מותו של הילד סיפר כי "המראה היה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן 5 שבסמוך אליו קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל כשהגיע למקום".

בעיר מודיעין נפצע היום צעיר הולך רגל באורח בינוני, בעת שחצה כביש במעבר חציה בשדרות החשמונאים בעיר ונחבל בראשו מפגיעת רכב, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'מודיעין' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני, נסיבות התאונה ייבדקו על ידי המשטרה.

צילומים: סוכנות תצפית
תמונה1

photo_2015-04-20_16-48-20

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו