תל ציון אבלה: הבחור עקיבא שחר ז"ל טבע למוות בים באשדוד

הבה"ח עקיבא שחר בן ה-17, תלמיד ישיבת 'קנייני התורה' בירושלים, שחה בחוף הנפרד באשדוד, ונסחף בין הגלים עד שטבע • למקום הוזנקו כוחות של מד"א, שיטור ימי ויחידת הצוללנים של זק"א • כעבור זמן קצר נמצאה גופתו, למרבה הצער והכאב

אבל ביישוב תל-ציון: בחור הישיבה עקיבא שחר בן ה-17, בנו של יבלחט"א הרב מאיר שחר שליט"א, וממצויני ישיבת 'קנייני התורה' בירושלים, טבע למוות בים באשדוד, כששחה בחוף הנפרד בעיר.

בסביבות השעה 7 בערב התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א, לאחר שאנשים ששהו במקום הבחינו בבחור כשהוא נסחף בין גלי הים בחוף הנפרד, עד שנעלם.

למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואמבולנס של מד"א. כוחות החירום הזניקו לאוויר מסוק חילוץ כדי לסייע בחיפושים אחר בחור הישיבה הצעיר. בחיפושים השתתפו גם כוחות של שיטור ימי וצוללנים של ארגון זק"א.

לאחר זמן קצר נמצא הבחור ונמשה מן המים כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. פרמדיקים של מד"א ניסו לבצע בו החייאה אולם למרבה הצער והכאב נקבע מותו במקום.

מחקירה ראשונית עולה כי תלמידי הישיבה הגיעו באוטובוס מאורגן מירושלים לחוף הים באשדוד. לאחר שהמציל סיים בערב את משמרתו, נשארו כמה מהבחורים לשחות במים, וכשעקיבא ז"ל החל להיסחף לא היה מי שינקוט בפעולה מידית.

צילומים: חדשות 24

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו