יו"ר הכנסת למשפחת גולדין: "מטרתן של חמאס ואירן היא לגרום כמה שיותר סבל לאזרחי ישראל"

אמו של החייל החטוף גולדין: "אין לנו רצון שישולמו המחירים הכבדים ששולמו בעבר ולא רוצים לראות מחבלים ברחובותינו • אדלשטיין פרש בפני בני המשפחה את היכרותו עם הדילמה: האם לתת לנושא פומבי או לפעול בשקט? ואמר להם "לכם יש את מלוא הזכות לדרוש לפעול לשם החזרתו של הדר"

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין נפגש הבוקר בלשכתו עם משפחת גולדין, הזדהה עם כאבן והתבטא כי "מטרותיהן של חמאס ואיראן אחת היא: לגרום כמה שיותר סבל לאזרחי ישראל".

במהלך הפגישה אמרה אמו של הדר: "במלאת שנה ל"צוק איתן" נדהמנו לגלות שאין בכלל מודעות לכך שהדר הוא לא רק חלל צה"ל אלא חטוף. לקחנו על עצמנו את הנושא כמשימה. לצערנו האויב אינו מקדש את החיים, אבל אנחנו נחושים להביא את גופת הדר לקבר ישראל ולשם כך זקוקים לכל עזרה מכל גורם. הדילמה קשה כי אין לנו רצון שישולמו המחירים הכבדים ששולמו בעבר ולא רוצים לראות מחבלים ברחובותינו. מקווים שלמנהיגינו יהיה האומץ לקבל את ההחלטה".

קרא עוד:
[postim]

אדלשטיין אמר לבני המשפחה שישראל עומדת היום מול חמאס ואיראן שהם אויבים אכזריים שכל מטרתם היא לגרום סבל וכאב לישראל ולאזרחיה, והם ינצלו כל אפשרות כדי לעשות זאת. "הדילמה לא פשוטה", הוסיף אדלשטיין, "האם לתת לנושא פומבי או לפעול בשקט? – זו התלבטות שמלווה אותנו בצמתים רבים וזכורה גם לי עוד מימי המאבק על עליה מברה"מ. לכם יש את מלוא הזכות לדרוש לפעול לשם החזרתו של הדר, שהמקרה שלו ושל אורון שאול אכן בלתי פתורים לעת עתה".

בתמונה: חבריו של הדר גולדין הי"ד בהלווייתו. (צילום: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו