ליצמן מתכונן למינוי הרשמי: "נמשיך לעשות רפורמות"

שיהיה לו לבריאות: סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לעג ללפיד שגרר למהלך המתיש: "אין לו שום הישגים בשום דבר. הישגו היחיד שהוא הוסיף לי קצת כסף למשכורת..." • "לא יהיה שום שינוי בניהול המשרד, הכל יהיה בדיוק כפי שהיה עד כה" אמר שר הבריאות המיועד

הפוליטיקאי הבכיר באגודת ישראל, ח"כ יעקב ליצמן, כבש היום שלא ברצונו, שיא נוסף בפסגת התפקידים.

היום (ה') בשעת צהריים התפרסמה החלטת מועצת גדולי התורה שהורתה לו להסכים למינויו כשר בריאות, זאת לאחר החלטת בג"צ שחייבה את ראש הממשלה שלא להמשיך במתכונת סגן-השר שהונהגה עד עתה.

ההחלטה שימחה את סגן השר ליצמן, המעוניין בקידום הרפורמות ובהמשך תיקון מערכת הבריאות, "קיבלתי את הכרעת מועצת גדולי התורה שמאפשרים לי להיות שר, אני מכבד את החלטתם ואודיע לראש הממשלה על הסכמתי להתמנות" אמר בצאתו מישיבת מועצגה"ת.

לגבי עצם ההחלטה והקידום הצפויים לו, אמר ליצמן: "אין שום שינוי בטיפול, בסיוע, בעזרה, או בניהול של משרד הבריאות. לא יהיה שום שינוי בין התקופה בה הייתי 'סגן שר' ל'שר', אין לזה שום משמעות והכל יהיה בדיוק כפי שהיה עד כה". לשאלת אחד הכתבים "האם זה לא יותר טוב?" ענה ליצמן: "תמיד צריך להיות יותר טוב, אבל זה לא יהיה יותר טוב בגלל ה'שר' אלא בגלל שעלי להשתפר ולשפר את המערכת. נמשיך בעז"ה לעשות רפורמות במערכת הבריאות" הבטיח.

קרא עוד:
[postim]

ליצמן לא חסך את ההזדמנות וניצל את הקשב התקשורתי בכדי לעקוץ ביאיר לפיד: "אני שמח בדבר אחד, שסוף סוף אחרי שלוש שנים בכנסת, יש ללפיד וליש עתיד הישג: שאני אהיה שר בעקבות הבג"ץ".

"אין לו שום הישגים בדיור, אין לו שום הישגים בכלכלה, אין לו שום הישגים בחברה, ואין לו שום הישגים בשום דבר. ההישג היחיד הוא, שהוא הוסיף לי קצת כסף למשכורת, אני מוחל לו טובות אבל אחרי ההחלטה של מועצת גדולי התורה לכבודי…"

."עוד קצת כסף למשכורת". ליצמן ברגע של הקלה (צילום: יונתן זינדל-פלאש 90)

תמונה ראשית: יונתן זינדל – פלאש 90

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו