פיגוע הירי הסתיים בנס: ליד חווארה נפגע רכב מיריות; הנהגת לקתה בחרדה

הנהגת המשיכה בנסיעה עד לצומת תפוח הסמוכה, שם עצרה ודיווחה על האירוע • המקרה החמור הוא חוליה נוספת בשרשרת המתקפות המאורגנות על רכבים ישראליים בשומרון. רק אמש הותקפו שני אוטובוסים באבנים ובגולות בדרכם ממעלה אדומים לירושלים

פיגוע ירי בשומרון: רכב ישראלי ובו שתי יהודיות הותקף הבוקר ביריות באזור צומת הבתות, בין כפר תפוח לכפר חווארה שבשומרון. הנהגת נפגעה קל מאוד ולא נזקקה לטיפול רפואי, אך לקתה בחרדה. היא המשיכה בנסיעה עד לצומת תפוח ושם עצרה ודיווחה על האירוע.

הנהגת סיפרה כי ראתה בצד הדרך התגודדות של פלסטינים ו"פתאום הרגשנו מכה, בום. חברה שלי שישבה לידי התחילה לצעוק שנפגעה בגב. האוטו שלי ממוגן אבנים ובהתחלה חשבתי שזו אבן אבל ברגע שהיא אמרה שכואב לה, נסעתי במהירות משם לכיוון צומת תפוח, כשתוך כדי אני מדווחת ומחזיקה אותה. כשראיתי שאין דם, הבנתי שהקליע לא פגע בה".

קרא עוד:
[postim]

המקרה החמור הוא חוליה נוספת בשרשרת המתקפות המאורגנות על רכבים ישראליים בשומרון. אמש הותקפו שני אוטובוסים שהיו בדרכם ממעלה אדומים לירושלים וחלונותיהם נופצו מפגיעת אבנים וגולות ברזל. גם במקרה זה לא היו נפגעים, בחסדי שמים.

לפני כשבוע וחצי נורו יריות מרכב חולף בעל לוחיות זיהוי ישראליות, אל נהג יהודי בצומת ג'ית, בכניסה ליישוב קדומים השוכן צפונית לעמנואל. הנהג נפצע קל ברגליו ופונה לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא.

“אני מודה לה’ שהציל אותי”, אמר הנהג הפצוע, רונן אדרי, עם כניסתו לבית החולים, “אני כועס מאוד על זה שאנחנו נמצאים כאן בשומרון ללא הרגשת ביטחון. אתה נוסע בכביש ופתאום יורים עליך. אני אזרח מדינת ישראל, ואני רוצה להרגיש בטוח במדינה שלי”.

CObtnPvVEAADQa8

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו