פיגוע דריסה ודקירה בקיבוץ גן שמואל בצפון; ארבעה נפצעו והמחבל נלכד

מחבל ערבי ישראלי ביצע פיגוע דריסה ודקירה בכניסה לקיבוץ גן שמואל שבצפון הארץ. בפיגוע נפצעה צעירה באורח קשה, נערה בת 14 נפצעה בינוני ושני גברים באורח קל • המחבל נלכד במקום וערבי נוסף שהיה עמו נתפס לאחר סריקות

שוב פיגוע דקירה, הפעם בצפון הארץ: מחבל ביצע פיגוע דריסה בכביש 65, בצומת הכניסה לקיבוץ גן שמואל, סמוך לפרדס חנה. לאחר שככל הנראה הצליח לפגוע בצעירה שעמדה בצומת, ירד מרכבו והחל לדקור אנשים נוספים במקום.

בפיגוע נפצעה צעירה בת 19 באורח קשה, נערה בת 14 נפצעה בינוני, גבר כבן 45 נפגע באורח קל ברגלו וצעיר נוסף כבן 20 נפצע אף הוא באורח קל. המחבל נלכד בידי שוטרי סיור מתחנת חדרה כשהוא פצוע קל כתוצאה מדריסת הולכת הרגל. מדובר בערבי ישראלי תושב אום אל-פאחם.

הצעירה שנפצעה קשה פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת. הפצועים האחרים התפנו באופן עצמאי לבית החולים הלל יפה בחדרה.

קרא עוד:
[postim]

טוביה בינקוביץ, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה ששכבה בתעלה בצד הכביש כשהיא סובלת מדקירות בפלג גופה העליון ובהכרה מלאה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. עוברי אורח סיפרו כי נפגעים נוספים התפנו באופן עצמאי לבית החולים".

CRDQ_8iWsAEk5bRרכבו של המחבל

כוחות רבים של תחנת משטרת חדרה בפיקודו של מפקד התחנה, סגן-ניצב גלעד פרטוק, מג"ב חוף ויס"מ חוף, הגיעו בזירה ופתחו בסריקות. סגן מפקד מחוז חוף, תת-ניצב ג'מאל חכרוש גם הוא הגיע למקום. השוטרים סרקו את הקיבוץ, את מושב תלמי אלעזר הסמוך ואת כל האזור, כדי למצוא את הנוסע הנוסף שהיה עם המחבל ברכב. על פי הדיווחים מהשטח, גם הוא אותר ונעצר.

 
(צילום: שלמה מור)

20151011093757(צילום התמונה הראשית ותמונה זו: אסף ברזינגר – תיעוד מבצעי מד"א)

20151011093835

20151011094017

20151011094017 (1)

CRDMLY5WcAA8Pgy

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שוב רואים איך ליברמן צודק
צריך להעיף את כל הערבים כולל כולם מהמדינה הקטנה שלנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו