שר הביטחון: "אין לנו כל כוונה להתפשר על ביטחונם של אזרחי ישראל"

באירוע של גדוד 'חרב' הדרוזי, אמר שר הביטחון בוגי יעלון כי "לא נסבול את שיבוש החיים במדינת ישראל. נאבק בטרור, הן המאורגן והן זה המבוסס על בודדים מוסתים" • לדברי יעלון, האזרחים המתמודדים באומץ מול המחבלים, הם המאפשרים להתמודד עם המציאות המורכבת

"סביבנו ישנם גורמים אשר עדין מסרבים להכיר בזכות קיומה של המדינה" כך פירשן הערב, שר הביטחון בוגי יעלון את גל הטרור האחרון שכוון כלפי האזרחים.

באירוע של גדוד "חרב" הדרוזי, בחיפה, אמר יעלון כי לישראל אין כל כוונה להתפשר על ביטחונם של האזרחים, "אנו נפעל אל מול הטרור הזה ביד ברזל. אין פניה של מדינת ישראל להסלמה או לשינוי הסטאטוס קוו בהר הבית, אמרנו זאת ואנו מתכוונים לכך.

"אך לא נסבול את שיבוש החיים במדינת ישראל. המאבק בטרור, הן המאורגן והן זה המבוסס על בודדים מוסתים, דורש מאיתנו נחישות, תושיה ואורך רוח, וגם אחריות ושיקול דעת, וכך אנו פועלים.

קרא עוד:
[postim]

"בימים אלו אנו גם מקבלים הוכחה נוספת ליכולת העמידה של אזרחי ישראל, הפוגשים במחבלים הבודדים ופועלים מולם בקור רוח וביעילות. האחריות והאיפוק שמפגינים רוב אזרחי המדינה היא זו המאפשרת לנו להתמודד עם המציאות המורכבת שנכפתה עלינו. "אנו, ביחד, נוכל לטרור הזה, כי אין לנו ארץ אחרת.

(צילום: אריאל חרמוני-משרד הביטחון)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו